1402-08-27 13:18
418
0
87481
یادداشت؛

نقشه کودک‌کش بر کودک مقاومت

در شهر صدای آتش و آوار است، برخیز کدام خفته‌ای بیدار است، ای خواب‌دلان ساحل آرامش، یک شهر شکسته آن ور دیوار است، صد نقشه به کودکانت دارند.

به گزارش «گلستان ما»، طاهره فراهانی در یادداشتی با عنوان «نقشه کودک‌کش بر کودک مقاومت» نوشت: در شهر صدای آتش و آوار است، برخیز کدام خفته‌ای بیدار است، ای خواب‌دلان ساحل آرامش، یک شهر شکسته آن ور دیوار است، نیرنگ برای آسمانت دارند، صد نقشه به کودکانت دارند.

امروز از عکسی به شما می‌گویم که خیلی زود در تاریخ فراموش شد. این عکس، کشتی آوارگان یهودی را نشان می‌دهد که در سال ۱۹۴۷ میلادی از آلمان به بندر حیفا در فلسطین رسیدند. روی کشتی یک نوشته‌ای، خیلی جلب‌توجه می‌کند: آلمان‌ها خانه و خانواده ما را نابود کردند، شما امیدمان را نابود نکنید!

این جماعت به‌محض رسیدن به فلسطین و ورود به شهرها، نقاب را کنار زدند و تفنگ به دست، بدتر از بلای هیتلری را بر سر فلسطینی‌ها آوردند و این ملت را یا آواره کردند یا در سرزمین خودشان، زندانی کردند و مسلح، بر آن‌ها تسلط یافتند.

سلام ای فلسطین، ای پاره تن اسلام، ای سرزمین غارت‌شده، سلام بر قهرمانانت که تاکنون با سنگ جنگیدند و سلام بر صبر عظیم مردمت در برابر ددمنشی دشمن که با حیله تو را از مزرعه، محل کسب و کارت و کاشانه‌ات بیرون رانده و با وقاحت هرچه‌تمام‌تر با لودر و بولدوزر به جان زندگی‌ات افتادند، دشمنی که تا بن دندان مسلح است و شما را از تمامیت ارضی کشورتان بیرون می‌کند و خود را صاحب کشور شما می‌داند.

 از هفتادسال جنایت در حق شما می‌گویم؛ این غارت، علیه قبله اول مسلمانان هم بود؛ اما در زمانه غارت، مسلمانان قدرت نداشتند یا کم‌کاری کردند و از این دشمن ترسیدند و مماشات کردند تا رژیم جعلی قوت گرفت، تسلط رژیم غاصب بر کشورهای متوحش‌تر از خودش، باعث شد آن‌ها نیز با جنایات و عصب آن، همراهی کنند.

آن‌ها جوانان تو را به قتل می‌رسانند، به کودکان و زنانت رحم نمی‌کنند، همه را به خاک و خون می‌کشند.

کودکانی زیبا با روحیه بالا که کمتر کودک مسلمانی این‌چنین در مقابل سختی جنگ مقاومت می‌کنند، کودکانی که با قرآن مأنوسند.

دیدن این صحنه‌ها که بی‌دفاع‌ترین انسان‌ها یعنی زنان و کودکان قتل‌عام و نسل‌کشی می‌شوند و حقوق بشر جهانی دهان بسته، نمی‌بیند و نمی‌شوند، بهت‌آور است. ملت‌ها به پا خاسته‌اند؛ اما دولت‌های عرب حتی به دشمن کمک می‌کنند در مقابل وظیفه خود برای دفاع از مردم مسلمان فلسطین.

ان‌شاءالله فلسطین پیروز نهایی این نبرد است و روسیاهی به کسانی می‌ماند که با دشمن اسلام همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.