1402-08-17 08:36
396
0
87347
خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان:

مسئول تراز انقلاب با تبیین گفتمان نهج‌البلاغه تعیین می‌شود

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان با اشاره به دو انتخابات مهم امسال گفت: مسئول تراز انقلاب با تبیین گفتمان نهج‌البلاغه تعیین می‌شود.

به گزارش «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سیدحبیب‌اله حسینی صبح امروز در جلسه هیئت هفتگی شهدای رسانه استان گلستان اظهار کرد: دو انتخابات مهم پیش رو داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع انتخابات مجلس و خبرگان تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب مسئول تراز انقلاب اسلامی به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه را توجه کنیم، افزود: رسانه‌ها لازم است بطور هماهنگ در تبیین و روشنگری این کتاب درس آموز اهتمام کنند.

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ۱۷ اصل دارد که نهج‌البلاغه بعنوان کتاب گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه بسیار مظلوم واقع شده است.

حسینی با بیان اینکه نهج‌البلاغه کتاب خودسازی و سیاسی است که باید همواره در زندگی سرلوحه قرار بگیرد، گفت: اگر گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه حکمفرما شود مسئول تراز انقلاب توسط مردم انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: نامه ۵۳ نهج‌البلاغه تاکید بر خودسازی و تزکیه نفس مسئولان دارد، مسئولی که اصلاح نفس نکند تخصص گرا و تعهدنگر نباشد در جایگاه مسئولیت خطرناک عمل خواهد کرد.

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان افزود: مسئولان نظام اسلامی وظیفه دارند برای دین و ترویج آن در جامعه حساس باشند.

حسینی بیان کرد: نماز اول وقت بسیار مهم است کسی که از خدا بترسد از احدی ترس ندارد، امام راحل با اتکا به خدا و قدرت ایمان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و امروز شکست هیمنه استکبار جهانی را می‌بینیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.