1402-08-12 16:12
267
0
87281
امام جمعه کردکوی:

«مرگ بر آمریکا» به معنای مبارزه با غصب و غارت، تحریم و جنایت است

امام جمعه کردکوی گفت: «مرگ بر آمریکا» به معنای مبارزه با غصب و غارت، نژادپرستی، تحریم، خیانت و جنایت است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سیدمحمد دلبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان کردکوی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناهان و محرمات اظهار کرد:‌ غفلت زیان بارترین، دشمن است و انسان با تقوا بصیرت دارد و مکر، نیرنگ و فریب دشمنان را می‌داند.

وی ایمان و انگیزه سالم و انفاق از اموال با ارزش و انفاق از اموال حلال را از جمله آداب و شرایط انفاق ارزشمند دانست و افزود: به طور کلی پذیرش هر عمل نیکی از سوی خداوند، مشروط به رعایت تقواست چنانکه خداوند می‌فرماید: پس بذل و بخشش از مال حرام، خود گناهی دیگر است و امام صادق علیه السلام می فرمایند: هرگاه مردم از راه حرام چیزی به دست آورند آنگاه آن را در راهی که خدا دستور داده انفاق نمایند هرگز از آنان قبول نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان کردکوی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که گفت: آرمان و روح الله شهید شدند تا آرمان روح الله باقی بماند.

حجت الاسلام دلبری خاطرنشان کرد: هرچند آرمان حضرت امام خمینی (ره) همان آرمان‌های دین مقدس اسلام هست اما از بیان مرحوم آیت الله مصباح یزدی (ره) به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره می‌کنیم که عبارتند از: تشکیل حکومت اسلامی حمایت از محرومان و قشر آسیب پذیر و تحقق عدالت در جامعه و حفظ وحدت کلمه و وحدت امت اسلامی و تحقیر و تضعیف استکبار و کندن غده سرطانی اسرائیل از قلب جهان اسلام و مبارزه با طاغوت‌هایی که به نام اسلام حکومت می‌کنند و هدایت انسان به جایگاه اصلی و گمشده واقعی‌اش که قرب الهی و سعادت جاوید است.

وی افزود: برای امر خطیر جهاد تبیین به خصوص تبیین اندیشه مهم و محوری مقاومت باید جریان سازی و رویداد سازی کرد واز سیره شهدا گفت وحماسه سرایی کرد و هنرمندانه و اقناعی الگونمایی نمود و موکب‌های مقاومت و حمایت از فلسطین و همایش‌های دانش‌آموزی راه انداخت وشورانگیزی در آنها ایجاد کرد.

حجت الاسلام دلبری گفت: فعالیت‌ها و اقدامات ارزشی و جهادی نباید مقطعی باشد بلکه باید مانند آبیاری قطره‌ای با رویکرد باغبانی فرهنگی، پیوسته و مستمر در نسل نو برقرار باشد تا در آینده نسلی مقاوم داشته باشیم.

امام جمعه کردکوی تاکید کرد: مرگ بر آمریکا گفتن به معنای مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه مرگ بر آمریکا یعنی‌ مرگ بر غصب و غارت و نژادپرستی و تحریم و خیانت و طمع و جنایت و دخالت و جنگ میکروبی و تزویر و وابستگی و جاسوسی و فتنه انگیزی و تروریسم آمریکایی می باشد.

امام جمعه کردکوی با اشاره یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد: امروز هدف جنگ نرم دشمن و جنگ پنهان دشمن این است که مردم را از عرصه جهاد و مقاومت دور کند مردم را نسبت به آرمان‌ها بی‌تفاوت کند و مردم را مایوس کنند و از صحنه مقاومت دور کنند و برای تحقق آن میلیاردها دلار خرج کرده‌اند.

وی در ادامه خطرنشان کرد: مردم خوب کشورمان فردا در یوم الله ۱۳ آبان در کنار دانش آموزان و دانشجویان با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

امام جمعه کردکوی ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانش آموز به دانش آموزان عزیز کشورمان و تشکر از زحمات جامعه بزرگ تربیتی فرهنگیان گفت: همه ما خصوصاً دانش آموزان باید به همه فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم بویژه فرمایشات اخیرشان که فرمودند‌دانش آموزان باید دارای تحلیل سیاسی باشند و بدانند که امروز قضیه جنگ اسرائیل و غزه نیست بلکه میدان حق و باطل است.

دلبری افزود: سید مقاومت طوفان به پا کرده است او با یک ماه سکوت و سه چهار روز جنگ روانی، زلزله‌ای بزرگ در معادلات دشمن انداخته است و دشمن را گنگ و گیج و متحیر کرده است لذا تهدید او حکیمانه و صادقانه و به اندازه خواهد بود و ان شاالله با خبرهای خوب محور جهانی مقاومت که با وحدت حول ولی امر مسلمین جهان با این رژیم منحوس صهیونیستی  میجنگندبه همین زودی زود شاهد نابودی زود هنگام این لکه ننگ باشیم.

امام جمعه کردکوی در خاتمه گفت: همه مردم و مسئولین و ملت بزرگ ایران اسلامی باید خود مان را برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات آینده آماده کنیم تا شاهد حضور حداکثری و انتخاب اصلح و خلق حماسه بزرگ دیگری باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.