1402-08-10 09:20
4484
63
87244
خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان:

درست و به موقع عمل کردن باعث اثرگذاری رسانه می‌شود

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بیان واقعیت‌های جامعه گفت: درست و به موقع عمل کردن باعث اثرگذاری رسانه می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سید حبیب الله حسینی صبح امروز در هیئت شهدای رسانه استان گلستان که در قرارگاه عاشورائیان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین و به موقع عمل کردن باعث پیروزی و موفقیت می‌شود و اثرگذاری رسانه در گرو تقویت این مولفه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه شرط اثرگذاری رسانه، ورود به هنگام و روایت اول است، افزود: برخی از افراد با وجود آنکه انقلابی و ارزشی هستند اما به علت اینکه دیر در صحنه وارد می‌شوند و به عبارتی در عرصه رسانه خواب می‌مانند آن اثرگذاری لازم را ندارند.

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: انتخابات خبرگان نزدیک است حواسمان جمع باشد کسانی به این عرصه ورود کنند که واقعا جایگاه ولی‌فقیه را تقویت کرده، نه آنکه تضعیف کنند.

حسینی توضیح داد: عالم پای کار امام زمان کسی است که در حل مشکلات مردم دغدغه و گوش شنوا داشته باشد. و جامعه را از انحراف نجات دهد.

وی گفت: امروز ما به علمایی نیاز داریم که بتواند مسیر ولایت مداری را به مردم نشان دهد، برخی تفکر امام جامعه را متوجه نمی‌شوند و دیر حرکت می‌کنند و برخی هم که موضوع را گرفتند جلوتر از امام جامعه قدم برمی‌دارند.

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: فضای مجازی مهم است در قضایای غزه هم دیدیم یکی از شخصیت‌های معروف صهیونیستی اعلام کرد امروز ایران جنگ را در سرزمین‌های اشغالی مدیریت می‌کند.

حسینی تاکید کرد: در جنگ روایت‌های امروز  باید رسانه قدرت خود را نشان دهد و به لحظه و به موقع عمل کند که در دنیای امروز و سلطه رسانه صهیونیستی می‌توانیم اثرگذار باشیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.