1402-08-05 16:35
592
0
87158
مادران گلستانی صدای ملت مظلوم فلسطین شدند؛

تجمع مادران گلستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

مادران گلستانی با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خودشان را از ملت مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما، مادران همراه با فرزندان دلبندشان همانند گذشته زودتر از اینکه عقربه‌های ساعت به ۱۰ برسد در مصلی شهر گرگان حاضر شدند تا حماسه‌ای دیگر در گلستان نگارستان ایران را خلق کنند و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خودشان را از ملت مظلوم غزه اعلام کردند.

مردم شهرستان دارالمومنین گرگان با حضور تماشایی و و بی‌نظیر خود صبح امروز حمایت خود را از کودکان و مادران مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.

پیر و جوان، خرد و کلان از کودک در کالسکه گرفته تا پیرمردان و پیرزنان عصا به دست همه و همه آمده بودند تا صدایشان را برای حمایت از مردم فلسطین بر گوش آمریکا و اسرائیل غاصب فریاد بزنند.

خیل کثیر جمعیت از گوشه گوشه شهر به سمت مصلی گرگان در حرکت است در تجمع عظیم جمعی از مادران با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نفرت خودشان را علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدزاده «رئیس تبلیغات اسلامی گرگان» صبح امروز در اجتماع بزرگ مادرانه که در حمایت از مادران و کودکان فلسطینی در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، گفت: مادران شهرستان گرگان امروز در مصلی وحدت گرگان آمدند تا انزجار خودشان را علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایتشان را از ملت مظلوم فلسطین و غزه اعلام کنند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ابراز کرد: حادثه دلخراش و ناراحت کننده ملت مظلوم فلسطین و غزه را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم به زودی زود شاهد نابودی این رژیم کودک‌کش و این غده سرطانی از این کره خاکی باشیم.

در میان جمعیت به سراغ مادری می‌رویم درحالی که خشم و انزجار خودش را علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد می‌زد، گفت: اینجا آمدم تا از کودکان و مادران بی‌پناه غزه دفاع کنم و به کودکانی که در این حملات وحشیانه اسرائیل یتیم شدند بگوییم ما با شما همدردیم و تا نابودی اسرائیل غاصب کنارتان هستیم.

این مادر جوان از خدا نابودی اسرائیل را خواست و ادامه داد: یکی از دردناک ترین پدیده‌های عصر حاضر دیدن صحنه‌های دلخراش به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان مظلوم و بی پناه ملت فلسطین است، حادثه ی غمبار فلسطین نه تنها خون مسلمانان را بلکه خون تمامی آزادی خواهان، عدالت دوستان و انسانهای هر مرز و بومی را به جوش آورد و تمامی دنیا را علیه این رژیم سفاک به پا داشت.

محمدی یکی دیگر از شهروندان گلستانی است که نفرت خود را علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌کند و می‌گوید: کاش می‌توانستم اکنون دوشادوش مردم غزه با اسرائیل می‌جنگیدم کاش بتوانم به آنها بگویم قلب ملت ایران برای غزه و فلسطین می‌تپد ما هیچگاه شما را تنها نخواهیم گذاشت و تا نابودی کامل اسرائیل در کنارتان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.