1402-08-05 06:52
529
0
87151
رئیس پلیس راه آق‌قلا:

رتبه نخست آق‌قلا در کاهش تصادفات

رئیس پلیس راه شهرستان آق‌قلا از رتبه اول این شهرستان در کاهش تصادفات در سال ۱۴۰۱ در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی‌دژ، حمیدرضا حیدری اظهار کرد: بیش از ۳ هزار خدمت در طی دو سال گذشته به شهروندان ارائه که تصادفات، پیشگیری و کاهش آن جز برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راه است.

وی گفت: با پیگیری انجام شده اداره راهداری در شهرستان آق‌قلا دایر شدکه متاسفانه در سال‌های ۱۴۰۰ با توجه به حوزه سرزمینی فاقد این اداره بود.

حیدری افزود: بیش از ۵ هزار شبرنگ بر روی وسایل نقلیه از قبیل ادوات کشاورزی، کامیون، کامیونت، موتور سیکلت و ... در جهت کاهش تصادفات نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: پیست موتور سواری جهت استفاده فراغت موتور سوران در شهرستان آق قلا در حال پیگیری است و قطعی برق حد فاصله روستای قربان آباد به شهرستان برای رفاه حال شهروندان برطرف شد.

حیدری گفت: محورهای آق‌قلا به گرگان، بندر ترکمن، روستای گری، محور قلعه جیق و همچنین شهر انبارالوم خط کشی و رنگ آمیزی شد.

وی افزود: نصب سرعتگاه در ۷۲ روستا و رفع ۱۷ نقطه حادثه‌خیز محورهای اصلی در جهت کاهش تصادفات و پلیس راه شهرستان آق قلا در سال ۱۴۰۱ در کاهش تصادفات جاده ای رتبه برتر را کسب کرد.

حیدری گفت: بیش از ۶ هزار کارت همیار پلیس چاپ و بین دانش‌آموزان در مدارس و مساجد توزیع گردید و ۳ هزار پک آموزشی نیز تقسیم شد.

به گفته وی؛ رئیس پلیس راه کشور از جاده‌های بین شهری و حادثه خیز بازدید و پس از بررسی نواقص جاده‌ای با حضور ایشان بر طرف شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جاده سلامت در مسیر آق قلا تا روستای قربان آباد جهت استفاده و پیاده روی شهروندان در حال پیگیری هست و بریدگی های ناایمن در مسیر پر تردد امیر آباد در بزرگراه مرکز استان انسداد شد.

 حیدری در پایان افزود: پلیس راه شهرستان آق قلا همانند دو سال گذشته با تمام قوا و انگیزه در جهت اصلاح نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات و خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.