1402-08-05 08:49
326
0
87150
آزادی بدهکار ۶۰ ساله از زندان؛

بانوی گلستانی از طلب ۳۰ میلیاردی خود گذشت کرد

بانوی میانسال گلستانی با حضور در دادگستری و بخشش طلب چند میلیاردی بدهکار کهنسالش، موجب آزادی این مددجو از زندان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دادگستری گلستان، بانوی خیراندیش گرگانی با حضور در دادگستری گلستان علاوه بر گذشت از طلب ۳۰ میلیارد ریالی خود، بازپرداخت اقساط وام بدهکارش را هم برعهده گرفت و او را از زندان آزاد کرد.

حیدرآسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان هم از این بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد.

وی گفت: این بانوی خیراندیش، سبب آزادی مددجویی شد که در آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون به علت ناتوانی در پرداخت بدهی ِ خود در زندان بود.

آسیابی افزود: اقدام این بانوی گرگانی ارزشمند و در کشور کم نظیر است که فردی علاوه بر بخشش طلب خود، پرداخت اقساط وام ِبدهکار را نیز برعهده بگیرد تا از زندان آزاد شود.

این بانوی نیکوکار گرگانی هم گفت: پس از اطمینان از این که زندانی، ناتوان از پرداخت بدهی ام است مجاب شدم با گذشت از این طلب، کمک کنم این فرد به آغوش خانواده اش برگردد.

وی ادامه داد: حتی حاضر شدم بازپرداخت وام ششصد و بیست میلیون تومانی زندانی را به عهده بگیرم و اقساط هیجده ساله وام را خودم بپردازم و عملا بدون اخذ حتی یک ریال به خاطر خدا، از طلب خود گذشت کردم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.