1402-07-26 14:32
238
0
87011
استاندار خطاب به فرمانداران گلستان:

بدون اغماض با متخلفان حوزه آرد و نان برخورد کنید

استاندار گلستان از فرمانداران خواست تا نظارت‌های مستمر، محسوس و نامحسوس در نانوایی‌های استان را با قدرت و جدیت ادامه دهند.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در کارگروه آرد و نان استان گلستان اظهار کرد: شناسایی گلوگاه‌های فساد در موضوع توزیع آرد و پخت نان در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بدون اغماض با متخلفان برخورد کنید.

وی بیان کرد: خوشبختانه افزایش نظارت‌ها در موضوع آرد و نان در استان باعث کاهش تخلفات در این بخش و ساماندهی بهتر مسئله توزیع آرد و پخت نان در استان گلستان شده است.

زنگانه با تاکید بر اهمیت شناسایی گلوگاه‌های فساد در موضوع توزیع آرد و پخت نان در استان، تاکید کرد: بدون اغماض با متخلفان برخورد کنید.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی که در موضوع توزیع آرد و پخت نان مرتکب تخلف می‌شود بدون اغماض و چشم پوشی به مرجع قضایی معرفی شود.

زنگانه گفت: مسائل مرتبط با موضوع آرد و نان خط قرمز ما است و من هیچگونه کوتاهی در این زمینه را نمی‌پذیرم.

وی تاکید کرد: ما امانتدار مردم هستیم و من عملکرد تمام مدیران و افراد دارای مسوولیت در این بخش را ارزیابی خواهم کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد: کسی که نان را از سفره افراد بر می‌دارد با شدیدترین ابزار قانونی باید با وی برخورد کرد و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو نان را از سفره مردم حذف کنند.

زنگانه تاکید کرد: اتحادیه خبازان وظیفه اصلی نظارت بر موضوعات نان را بر عهده دارند و در صورت عدم تمکین از قانون و اجرای این وظیفه قانونی بدون چشم پوشی به مراجع نظارتی معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه نظارت باید مستمر و بدون وقفه باشد، تصریح کرد: فرمانداران و تیم‌های نظارتی باید نظارت‌های مستمر، محسوس و نامحسوس را با قدرت و جدیت ادامه دهند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.