1402-07-26 12:50
498
0
87006
بیانیه اصناف گلستان در محکومیت جنایات صهیونیستی در غزه؛

اسرائیل با نقض قوانین بین‌المللی به پایان عمرش رسیده است

اصناف، بازاریان، صنعتگران و معدن‌کاران استان گلستان در بیانیه‌ای جنایات اشغالگران صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش گلستان ما، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان طی بیانیه‌ای به نیابت از سوی فعالان بخش خصوصی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ

به لطف و یارى خداوند پیروزى نزدیکى است

حملات موشکی هوشمندانه و مدبرانه مجاهدین سلحشور فلسطینی که در قالب عملیات « طوفان الاقصی» همچون تیرهای ابابیل بر لشکر ابرهه زمان فرود آمد، هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و جبهه مقاومت را به فتح نهایی بیت المقدس و قدس شریف نزدیک تر ساخت.

رژیم اشغالگر صهیونیستی مستاصل از شکست مفتضحانه ای که خورده ، با حمله به غیرنظامیان در نوار غزه ، کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی را به شهادت می رساند و در اقدامی وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه را مورد تهاجم قرار داده است.

صهیونیست های ظالم بدانند که قطعا این جنایات آنان بی پاسخ نخواهد ماند و به لطف الهی پیروزی بزرگ نزدیک است.

صنعتگران، معدنکاران، تجار، بازرگانان و بازاریان استان گلستان ضمن عرض تسلیت شهادت مردم بی دفاع فلسطینی محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، جنایات هولناک و‌ ددمنشانه و تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیماران و کودکان و زنان بی پناه را که نقض فاحش تمامی قوانین و معیارهای بین‌المللی است محکوم نموده ، از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی می خواهیم با محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، روابط خود با این رژیم جنایتکار را قطع نمایند.

ما هم همانند هزاران سرباز جان برکف ولایت منتظر اذن ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) هستیم تا اسرائیل را به زباله دان تاریخ بسپاریم.

درویش علی حسن زاده
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.