1402-07-20 01:56
714
0
86881
جمعه همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی ضدصهیونیستی در گلستان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از راهپیمایی ضدصهیونیستی در روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: به منظور حمایت از مردم فلسطین بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه راهپیمایی ضدصهیونیستی در گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت.

مهاجر تاکید کرد: بدانند سران و تصمیم‌گیران رژیم غاصب و حمایت‌کنندگانشان که همین کار بلای بزرگتری بر سر آن‌ها خواهد آورد و بدانند واکنش این ظلم‌ها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آن‌هاست.

وی گفت: دشمن خبیث، با ابزار و قدرت رسانه‌ای، ضربه سخت و غافل‌گیرانه‌ای که از جوانان غیور و فداکار فلسطینی خورده است را با دروغ‌پراکنی و مظلوم‌نمایی می‌پوشاند و بهانه‌ای برای جنایات خود می‌نماید، از این‌رو بخش مهمی از اقدامات حمایتی ما از جبهه مقاومت باید درفضای مجازی و رسانه‌ای رقم بخورد.

مهاجر از اقشار مختلف، نخبگان، علما و ائمه جمعه شیعه و سنی خواست تا با انتشار بیانیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند و پشتوانه و دل‌گرمی برای رزمندگان و جوانان شجاع فلسطینی باشند و عزم آنها را در ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی استکبار جزم کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.