1402-07-18 01:02
1360
0
86842
دبیر حزب مؤتلفه گلستان مطرح کرد:

فرا رسیدن نابودی نطفه ناپاک استعمار

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان گفت: اکنون زمان نابودی نطفه ناپاک استعمار، رژیم غاصب صهیونیستی فرا رسیده است.

سیدحسن سیدی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص قیام مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: قدرت‌نمایی حماس و مقاومت اسلامی و مجاهدان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی است که در حمایت از مظلومین فلسطین و تحقیر اشغالگران قدس شریف خودنمایی می‌کند.

وی افزود: از راهبردهای امام راحل برای نجات مظلومین از سیطره نظام استکباری، سقوط رژیم پهلوی در ایران، نابودی اسرائیل و نابودی آمریکاست.

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان با بیان اینکه اکنون بعد از نابودی نظام شاهنشاهی زمان نابودی نطفه ناپاک استعمار یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: مقدمات مبارزه اسلام با این رژیم کودک‌کش با تعیین روز قدس توسط امام خمینی (ره) و حمایت همه جانبه از مبارزان و مجاهدان آغاز شد.

سیدی بیان کرد: امام راحل با هویت بخشیدن اسلامی به مبارزه، دایره حمایت از قدس شریف را گسترش داد با گذشت زمان و تقویت همه‌جانبه مبارزان فلسطینی آرام ارام مسلمانان به خصوص مبارزان فلسطینی پی به توانمندی خود در مبارزه بردند و فهمیدند که راه پیروزی در مقاومت و جهاد مقدس است.

وی با اشاره به اشعاری از اقبال لاهوری در اینکه سرنوشت هیچ قومی عوض نمی‌شود مگر آنکه خودشان بخواهند، توضیح داد: خدا آن ملتی را سروری داد که تقدیرش به دست خویش بنوشت، به آن ملت سر و کاری ندارد که دهقانش برای دیگری کشت.

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان گفت: مقام معظم رهبری بر اساس همین تفکر الهی؛ نجات فلسطین را به دست مردم فلسطین می‌داند.

سیدی بیان کرد: برنامه‌ریزی مدبرانه در مبارزه و شناخت دقیق از دشمن و شناخت پیج تاریخی سرنوشت ملتها و علامت گذاری مدبرانه امامین انقلاب نوید پیروزی مجاهدان فلسطین را پیش از موعود ۲۵ ساله می‌دهد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.