1402-07-16 08:38
1025
0
86817
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

انتخابات یک ساختار قانونی برای شکل‌گیری قدرت توسط مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات یک ساختار قانونی برای شکل‌گیری قدرت توسط مردم است.

به‌ گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز در سومین نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار در استان گلستان اظهار کرد: باور مردم از اساسی‌ترین مسائل مکتب امام (ره) است و برای آنکه این باور ماندگار شود باید ساختارمند باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در هیچ دوره از انقلاب امام (ره) به مبارزات مسلحانه تکیه نکرد و به احزاب سیاسی کشور روی خوش نشان نداد، امام (ره) نگاهش مردم بود.

ادیانی بیان کرد: امام(ره) از ظرفیت مردم در قالب جمهوری اسلامی بهره گرفت و توانست حکومت مردمی و دینی را پایه‌ریزی کند، در دو سال گذشته در ۱۲ فروردین رهبر انقلاب بیان کردند که به تعبیر امام(ره)  جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و رمز بقای انقلاب در این دو کلمه است.

وی بیان کرد: ظرفیت بسیج به منظور شکل‌گیری و ساماندهی مردم برای دفع تجاوز صدام و صیانت از انقلاب بود.

این مقام مسئول ابراز داشت: اصل ۴۴ قانون اساسی ایجاد یک ظرفیت برای نقش‌آفرینی مردم در تولید و شکوفایی اقتصادی است و این ساختارهای رسمی است که در کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: تشکیل بسیج سازندگی و ارتش ۲۰ میلیونی بسیج ساختارهایی است که توانمندی‌های مردم را مجتمع و سازماندهی می‌کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: بسیج علمی و نخبگان یک ظرفیتی برای نقش‌آفرینی نخبگان و خواص جامعه است و لذا امام(ره) از همان زمان که در فرانسه بود به جمهوری اسلامی که در راس آن یک ولی فقیه جامع‌الشرایط است تاکید می‌کند.

ادیانی یادآور شد: یکی از مولفه‌های قدرت مردم هستند و ساز و کار حضور مردم در تولید قدرت انتخابات است و انتخابات یک ساختار قانونی برای شکل‌گیری قدرت توسط مردم است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.