1402-07-13 12:39
1007
0
86772
آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی؛

سیل در گلستان مسئولان را به خط کرد

از دقایقی پیش بر اساس آنچه کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی کرده بودند بارش شدید باران در استان گلستان باعث وقوع سیلاب شده است، این وضعیت مسئولان را به خط کرده است.

به گزارش گلستان ما، در پی صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان گلستان در خصوص بارندگی شدید همراه با رگبار، رعد و برق و امکان وقوع آب گرفتگی و طغیان رودخانهها و حوادث احتمالی در روز های پنجشنبه سیزدهم و جمعه چهاردهم مهر ماه، به همین منظور جلسه ستاد مدیریت بحران استان به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد.

دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی گلستان در حالت آماده‌باش قرار دارند، بارش شدید باران در استان گلستان باعث وقوع سیلاب شده است، این وضعیت مسئولان را به خط کرده است.

دستور آماده باش استاندار به همه مدیران گلستان

استاندار گلستان در جلسه اضطراری هماهنگی پاسخگویی به بحران استان تمامی دستگاه های اجرایی را آماده باش اعلام کرد.

زنگانه افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان از امروز تا بامداد شنبه تمامی مرخصی مدیران و کارشناسان در تمام سطوح استان لغو و تمامی نیروها باید در استان حاضر باشند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده باش کامل هستند و تمامی دستگاه‌ها از تمامی تجهیزات لجستیکی و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی استفاده کنند.

استاندار گلستان گفت: برای تسریع به خدمت هرچه بهتر در حوادث براساس کارتیمی و شبکه‌ای اقدام و مدیران از دستورات ابلاغی ستاد مدیریت بحران پیروی کنند

وی تاکید کرد:  انسداد راه‌های مواصلاتی کوهستانی و سیل خیز با نظر هواشناسی و اداره راه و پلیس راه اقدام خواهد شد تا از بروز حوادث تلخ پیشگیری گردد

زنگانه بیان کرد: کارگروه حوادث روستا با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به بروزرسانی تجهیزات امدادرسانی اقدام کنند

خودنمایی پاییز در گلستان

بارش‌های پاییزی آسمان گلستان را در نوردید و همانطوری که هواشناسی اعلام کرده بود امروز مردم شاهد سخاوت آسمان در بارش‌های پاییزی بودند.

آبگرفتگی معابر در پی بارش شدید باران باعث غافلگیری مردم شد.

لازم به ذکر است توصیه اکید می‌شود مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و مناطق سیل خیز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.