1402-07-12 05:30
765
0
86747
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح کرد:

صرفه‌جویی میلیاردی با حذف کاغذ در مراکز بهداشت گلستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از حذف کاغذ در مرکز بهداشت گرگان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در مراکز استان سالانه یک میلیارد تومان صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش گلستان ما، موسی‌الرضا شبیهی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حذف کاغذ اداری اظهار کرد:در راستای اجرای دولت الکترونیک و حذف کاغذ از بایگانی مالی، رئیس مرکز بهداشت گرگان و مدیر مالی مرکز به همت و تلاش کارکنان طرح حذف کاغذ از بایگانی اسناد و انجام بایگانی الکترونیک از ابتدای سال ۱۴۰۲ در این مرکز کلید خورد.

وی مهمترین مزایای انجام این طرح را صرفه‌جویی در فضا، زمان و در هزینه که آرشیو کاغذی اسناد هزینه زیادی به سازمان تحمیل می‌کرد که می‌توان به هزینه کاغذ، پرینت، زونکن و پوشه اشاره کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: جلوگیری از بین رفتن اسناد،سهولت و سرعت به اشتراک گذاری فایل الکترونیک به نسبت بایگانی کاغذی،دسترسی ایمن آسان به آرشیو و کاهش کار و نیرو از مزایای این طرح می باشد.

شایان ذکر است در صورت انجام این طرح در تمامی مراکز شهرستان‌های استان سالانه بالغ بر یک میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.