1402-07-10 19:54
576
0
86732
امام جمعه اهل‌سنت آزادشهر:

وحدت باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان است

امام جمعه اهل‌سنت آزادشهر با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف‌ و تفرقه راهبرد دشمن است، گفت: وحدت باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان است.

مولوی نعمت‌الله مشعوف امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت یکی از ارزشمندترین و تأثیرگذارترین مقاطع و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی تبیین نقش دشمن در برهم زدن وحدت شیعه و سنی را موضوعی مهم خواند و افزود: امروز وظیفه امت اسلامی و راهبرد اصلی وحدت انسجام اسلامی است و همه باید در جهت ایجاد وحدت تلاش کنیم آنچه باعث اتحاد مسلمانان شده همگرایی تاریخی اقوام و مذاهب ایرانی ذیل پرچم و هویت ایران اسلامی است.

مشعوف با توجه به اینکه اختلافات و تفرقه خواست و راهبرد دشمنان است افزود: وحدت رمز پیروزی ملت و باطل السحر نقشه‌های شوم دشمنان است همه به عنوان مسلمان وظیفه داریم نقش وحدت و انسجام ملی را در جامعه تبیین کنیم چراکه وحدت تضمین آینده و جایگاه امنیت است.

امام جمعه اهل‌سنت آزادشهر بیان کرد: وحدت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد و امروز توطئه‌های دشمنان در راستای مخدوش کردن وحدت مسلمین با درایت مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

مشعوف با بیان اینکه وحدت مردم در ساختن کشور مهم‌ترین مسئله برای توسعه زیرساخت‌های جامعه است و تقویت همدلی مردم باعث پیشرفت امور می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شعار مردم‌محوری و در کنار مردم بودن و وحدت اقدامات خوبی در کشور انجام داده است.

امام جمعه اهل‌سنت آزادشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انتخابات پیش رو را به هدف گرفته و میبایست با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد.

مشعوف؛ وحدت را یکی از درس‌های بزرگ پیامبر خاتم عنوان کرد و گفت: اتحاد و همبستگی نیاز مبرم امت اسلام است و تجلیل از رسول ختمی مرتبت نباید به حرف و سخن محدود شود.

وی بر لزوم تلاش برای تحقق پیام‌های وحدت بخش رسول اکرم در جامعه تاکید کرد و افزود: توجه به وحدت باید مهمترین اولویت ملت‌های مسلمان باشد از اختلاف دوری شود چرا که دشمن دوست ندارد مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.