1402-07-10 17:38
491
0
86729
در جنگ رسانه‌ای میدان را خالی نکنید؛

ظرفیت دیجیتال گلستان نباید مغفول بماند

پرونده پنجمین رویداد دیجیتال بسیج گلستان پس از ۴۸ ساعت رقابت بسته شد انتظارها بر این است مسئولان در جنگ رسانه‌ای میدان را برای حمایت از تولید خالی نکنند.

به گزارش گلستان ما، ۴۸ ساعت رقابت تولیدمحتوای دیجیتالی بسیج در گرگان برگزار شد و در شرایطی که جنگ رسانه‌ای دشمن از همه طرف نظام اسلامی را هدف قرار داده است و تولید محتوا ضروری‌ترین اصل برای مقابله در این جنگ شناختی و ترکیبی است و باید همه ظرفیت‌ها برای حمایت از این رویداد پای کار باشند.

اهمیت فضای مجازی امروزه بر کسی پوشیده نیست شاید بیشترین چالش‌ها و دغدغه‌های مسئولان از عدم توجه به ظرفیت‌های فضای مجازی منشاء می‌گیرد و بنا به گفته بسیاری از کارشناسانی که از رویداد دیجیتال بسیج گلستان بازدید کردند مسئولان باید همت جهادی برای حمایت از تولیدات عرصه دیجیتال و فضای مجازی داشته باشند.

اما پس از برگزاری چنین رویدادهای بزرگ و فاخری بسیاری از جوانان نخبه و توانمند در این عرصه رها می‌شوند و ایده ها و استعدادهای آنها در فلش و حافظه مموری کامپیوترهای‌شان خاک می‌خورد، سوژه‌ها و ایده‌هایی که شاید اگر در دستورکار مدیران قرار بگیرد بسیاری از چالش‌ها و حتی آسیب‌های اجتماعی کم خواهد شد.

جای بسی تعجب و تامل است که در رویدادهای گذشته پس از برگزاری اختتامیه این گلایه‌ها به وجود می‌آمد که این ظرفیتها نادیده انگاری می‌شود! اما در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برخی مسئولان از همان روز مراسم اختتامیه بارش‌های فکری و ایده‌های خلاق این رویداد را کنار گذاشتند و شاید بزرگترین غایب این مراسم مسئولانی بودند که باید از این فرصت استفاده کنند تا مسائل استان برطرف شود.

از استاندار گلستان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان انتظار می‌رود که با عمل به توصیه مقام معظم رهبری که فرمودند مشکلات به دست جوانان حل می‌شود از این ظرفیت عظیم و نخبگانی در حوزه فضای مجازی بهینه استفاده کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.