1402-07-07 12:56
288
0
86680
فرماندار گرگان:

قرارگاه فرهنگی به دنبال تزریق نشاط و امیدآفرینی است

فرماندار گرگان با بیان اینکه برنامه‌های فاخر و موثر باید تقویت شود، گفت: قرارگاه فرهنگی گرگان به دنبال تزریق نشاط و امیدآفرینی است.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری در همایش پیاده‌روی خانوادگی در گرگان و تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم تعادل در زندگی بااهمیت است و رعایت آن در همه امور هنگام حزن و شادی لازم است.

وی افزود: نشاط اجتماعی لازمه زندگی اجتماعی و اسلامی است و مردم ارزشمند شهرستان گرگان شایسته بهترین‌ها هستند قرارگاه فرهنگی شهرستان گرگان با تمام قوا سعی در ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی دارد.

به گفته نادری؛ برگزاری برنامه و جشن‌هایی با محوریت قراگاه فرهنگی گرگان از قبیل جشن بزرگ چندکیلومتری عید غدیر، عید بیعت و همچنین همایش پیاده‌روی خانوادگی گواه بر این ادعا است.

فرماندار شهرستان گرگان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای تپه نورالشهدا با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید با تاسی از شهدا حافظ کیان و انقلاب باشیم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیر مردان و زنانی است که با تمام وجود از ارزش‌ها و تمامیت ارضی این مرز و بوم دفاع کردند.

نادری با بیان اینکه هفته گرامیداشت دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا ما را بیدارتر و هوشیارتر می‌سازد، تاکید کرد: همه ما موظفیم با تجدید میثاق از آرمان‌ها و ارزش‎های شهدا دفاع کرده و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

وی گفت: دشمنان و کسانی که چشم طمع به این مملکت دارند همواره در تلاش هستند با دسیسه‌ها و فریبکاری، بین مردم، نظام و مسئولین تفرقه بیندازند، اما ملت بیدار و با بصیرت ایران نقشه‎های دشمن را خنثی می‌کنند.

نادری بیان کرد: مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات اسفند ماه سال جاری تمامی نقشه‌های فریبکارانه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.