1402-06-31 08:42
732
0
86565
استاندار گلستان:

استفاده از تجربیات دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن اسلامی است

استاندار گلستان گفت: آزمون کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از تجربیات دفاع مقدس ما را به تمدن اسلامی نزدیک کند.

 به گزارش گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه در رژه نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس خودباوری بود و رزمندگان ما توانستند در برابر دشمن با خودباوری و اتکا به نیروی ایمان ایست کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود و در دوران مقدس همه چیز ما در درون جبهه و پشتیبانی از آن رنگ خدایی گرفته بود.

زنگانه خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس ارتقای توانمندی‌های نظامی و رسیدن به خودکفایی بود.

وی افزود: تفکر بسیجی ایدئولوژی دوران دفاع مقدس بود و امروز قداست و طهارت بسیج مرهون شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دفاع مقدس است.

این مقام مسئول تأکید کرد: رشد فضائل اخلاقی در افراد از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس بود، بسیجیان و رزمندگان ما خود را به نور صفا معطر می‌کردند و یک‌شبه راه صدساله را می‌رفتند.

وی افزود: پیشرفت‌های نظامی ایران خیره‌کننده است به‌طوری‌که امروز به تحریم خرید تجهیزات نظامی از ایران روی آوردند.

این مقام مسئول بیان کرد: صدام قول داده بود که پس از سه روز در خرمشهر سخنرانی کند؛ ولی در خط نخست مردم مانع از سقوط شهر شدند.

زنگانه تأکید کرد: عملیات مختلف مردمی‌بودن جنگ را در دفاع مقدس نشان می‌دهد و مردم به دنبال آن بودند که تکلیف خود را عمل کنند.

وی متذکر شد: انگیزه قوی مذهبی نیرویی بود که مردم و رزمندگان ما را به نبرد با دشمنان می‌شکاند تا کیان و تمامیت ارضی کشور حفظ شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مبارزه فعال با منافقان و دشمنان داخلی توأم با مبارزه در جبهه‌های از دستاوردهای سیاسی بود که در دفاع مقدس به دست آوردیم.

وی گفت: سهمیه‌بندی کالاهایی ضروری بر اساس سیستم‌های خاص سهمیه‌بندی توسط بخش‌های مسئول تجربیاتی بود که می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز از آن بهره گرفت.

این مقام مسئول متذکر شد: سیاست صرفه‌جویی و جلوگیری از ورود کالاهای لوکس از جمله تجربیاتی بود که در دفاع مقدس به دستاوردیم و باید از آن استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تحکیم وحدت ملی و رسوایی لیبرال‌ها و منافقین و پیروزی در آزمون‌های مختلف از دیگر دستاوردهایی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

استاندار گلستان گفت: آزمون کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از تجربیات دفاع مقدس ما را به تمدن اسلامی نزدیک کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.