1402-06-31 06:35
543
0
86562
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مردم میدان انتخابات را به شکست دوباره دشمن تبدیل می‌کنند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم گفت: مردم میدان انتخابات را به شکست دوباره دشمن تبدیل می‌کنند.

به گزارش گلستان ما، سیدمحسن دهنوی نماینده اعزامی شورای ائتلاف کشور و معین شورای ائتلاف استان گلستان شامگاه پنج‌شنبه در گرگان پس از تشریح اهداف و برنامه‌های شورا برای انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: شور و اشتیاقی که برای پیش ثبت‌نام انتخابات، از سوی فعالان سیاسی و نخبگان اقصی نقاط کشور نشان داده شد، نویددهنده مشارکتی بالا از سوی آحاد مردم درانتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: عزم جدی ملت عزیز و همیشه در صحنه همیشه بدخواهان و دشمنان کشور را مایوس کرده است.

دهنوی با اشاره به اتفاقات نیمه دوم سال قبل کشور و برنامه‌ریزی گسترده دشمنان در سالگرد آن حادثه افزود: دشمن با دامن زدن به مشکلات معیشتی مردم قصد ایجاد آشوب مجدد داشت که خوشبختانه با بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان و همچنین هوشیاری سیستم امنیتی وانتظامی کشور همه توطئه‌ها خنثی شد.

وی بیان کرد: نظرسنجی‌های اخیر نیز نشان‌دهنده نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی حکایت دارد ولی اعتماد به دولت و رئیس‌جمهور رو به بالاست.

عضوهیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات حساس مجلس نظام بطور جدی در تلاش است تا میزان مشارکت مردم از مجلس قبلی بیشتر باشد و در مقابل تلاش دشمنان این است که مشارکت مردم در این دوره از انتخابات کمتر از گذشته باشد.

دهنوی؛ نقش تشکیلات شورای ائتلاف را در مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: هئیت امنای تفکر انقلابی کشور در نشست اخیر خود که با حضور بسیاری از پیشکسوتان برگزارشد به اهمیت شورای ائتلاف و تشکیلات‌سازی در کشور اهتمام جدی نشان دادند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری دبیر شورای ائتلاف استان گلستان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم، گزارشی از تجدید سازماندهی مجدد تشکیلات شورای ائتلاف شهرستان‌های استان ارائه کرد.

به منظور بسترسازی مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ایجاد رقابت سالم انتخاباتی مجمع استانی شورای ائتلاف استان گلستان با حضور منتخبین شهرستانی، هئیت موسس نمایندگان احزاب و حضور دهنوی بعنوان معین استان در گرگان تشکیل شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.