1402-06-20 09:39
364
0
86415
فرماندار آزادشهر:

بانک‌ها با متقاضیان پرونده‌های اشتغالزايی همکاری کنند

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به نقش مهم بانک‌ها در پیشرفت استان از مدیران آنها خواست تا با متقاضیان پرونده‌های اشتغالزایی همکاری کنند.

به گزارش گلستان ما، سید جواد کریمی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان که با حضور روسای بانک‌ها و ادارات مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۴۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان به بانک‌ها معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه مدیران بانک‌ها در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند، افزود: بانک‌ها نقش اساسی در توسعه و پیشرفت شهرستان دارند.

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: بانک‌های شهرستان در اشتغالزایی نقش خود را ایفا کنند و نها‌يت همكاری را با دارندگان پرونده‌های اشتغالزايی انجام دهند و در صورت مخالفت با پرداخت تسهیلات دلايل آن را مستند به متقاضی اعلام کنند.

کریمی بیان کرد: بانک‌ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر با متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

 وی توضیح داد: تبیین نقش و جایگاه بانک‌ها در اقتصاد از مهمترین محورهای جهاد تبیین است که باید بانک ها این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان جلسه با حضور فرماندار و سایر مسئولین طی حکمی علیرضا صالحی بعنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان آزادشهر منصوب شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.