1402-05-26 07:12
689
0
86111
رئیس ستاد انتخابات گلستان:

«امیدآفرینی» رمز مشارکت حداکثری در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: امیدآفرینی نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد و به عنوان یک قائده باید به آن پایبند باشیم،

به گزارش گلستان ما، سید علی مهاجر در نشست با اعضای خانه احزاب استان؛ انتخابات را عرصه‌ای مهم برای نمایش اقتدار نظام و مردم سالاری دانست و اظهار کرد: حال که امام خامنه‌ای تقویت ایمان و امید را بعنوان یک راهبرد مهم انتخاباتی مورد تاکید قرارداده است و دشمن نیز برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه تمرکز کرده، باید بعنوان خانه احزاب نقش خودرا در اعتلای نظام اسلامی ایفا نماییم و هرگز به گونه‌ای رفتار نکنیم که موجب ناامیدی مردم شویم.

وی افزود: همانگونه که در سنگر دفاع مقدس همه با گرایش و سلایق مختلف برای دفاع از انقلاب و کشور حضور داشتند، اکنون نیز در سنگر دفاع مطهر و میدان مهم انتخابات، همه درکنار هم قرارداریم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: امیدآفرینی نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد لذا بعنوان یک قائده باید درهمه فعالیت‌ها به آن پایبند باشیم، فعالیت حزبی و سیاسی خوب است اما تخریب که موجب تضعیف جبهه خودی و ایجاد ناامیدی در جامعه می‌شود خوب نیست.

مهاجر بیان کرد: خانه احزاب نقش مهمی درترقیب و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات دارد، همچنین درشناخت مردم نسبت به معیارهای درست انتخاب یک نماینده و نامزد انتخابات می‌تواند کمک نماید.

وی گفت: باید واقع‌بینانه و صادقانه با مردم حرف بزنیم، نباید تصورکنیم بیان واقعیت موجب فاصله گرفتن آنها می‌شود. مردم بصیر و فهیم، صداقت را درک می‌کنند و قطعا همراهی می‌کنند.

مهاجر بیان کرد: برای تحلیل اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف باید گذشته را هم مرور کرد که از چه وضعیتی به وضعیت موجود رسیده‌ایم. مطمئنا این مرور و مقایسه، تلاش‌های دولت را برای مردم ملموس خواهد کرد و امیدآفرین خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.