1402-01-29 19:26
652
0
84556
معاون استاندار گلستان:

مسائل مهم مردم نباید نادیده گرفته شد/ «مسکن و اشتغال» مهمترین مطالبات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با شعار دادن سفره مردم رونق نمی‌گیرد و مشکل ازدواج، مسکن و بیکاری جوانان حل نمی‌شود.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مینودشت اظهار کرد: با شعار دادن سفره مردم رونق نمی‌گیرد و مشکل ازدواج، مسکن و بیکاری جوانان حل نمی‌شود، متأسفانه گاهی اوقات عملکرد اشتباه برخی مسئولان به بروز آسیب‌هایی از جمله بدحجابی دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز جلسه عبرت و دوی امدادی است که یک بُعد آن تکریم و تجلیل است، افزود: مدیر ولایی و جهادی در عمل و رفتار نمود پیدا می‌کند چراکه مردم از شنیدن حرف‌ها و شعارهای زیبا خسته شدند و از مسئولان انتظار عمل دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد:‌ای کاش از ساعت حرف زدن کم کنیم و به سمت عمل و حل مشکلات مردمی برویم، در دوران دفاع مقدس تن را مقابل تانک قرار دادیم و دغدغه رزمندگان این بود که حرف امام زمین نماند امروز در جنگ ترکیبی هم اگر دغدغه عمل به فرمان ولی فقیه باشد فرصتی برای تخریب در فضای حقیقی و مجازی باقی نمی‌ماند.

مهاجر ادامه داد: آیا امروز که مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی را اعلام کرده رفتار ما همانند رزمنده جنگ ترکیبی است؟ به جرأت می‌توان گفت اینطور نیست آیا زمانی که دشمن خرمشهر را گرفت ما دست از کار کشیدیم اما امروز که خرمشهرها در پیش است چگونه رفتار می‌کنیم؟

وی با بیان اینکه وقتی دشمن با شعار زن، زندگی و آزادی جلو می‌آید نباید از موضوعات و مسائل مهم غافل شویم، تصریح کرد: باید وقت و فکر خود را برای حل معضلات اساسی و مشکلات مردم متمرکز کنیم. وظیفه و تکلیف امروز ما اجرای بهتر مأموریت است و در این مسیر باید از انجام کارهای بیهوده پرهیز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه دم از ولایت زدن با حرف نمی‌شود، گفت: با شعار دادن سفره مردم رونق نمی‌گیرد و مشکل ازدواج، مسکن و بیکاری جوانان حل نمی‌شود. متأسفانه گاهی اوقات عملکرد اشتباه برخی مسئولان به بروز آسیب‌هایی از جمله بدحجابی دامن می‌زند.

مهاجر ابرازامیدواری کرد شهرستان مینودشت به کارگاه همدلی و اتحاد تبدیل شود و گفت: دیگر بازی‌های سیاسی و حزبی معنایی ندارد و نباید در آستانه انتخابات فضای کشور را متشنج کرد بلکه باید زمینه برگزاری انتخابات رقابتی، سالم، امن و با مشارکت حداکثری فراهم شود.

ددر این مراسم علی ملکان به عنوان فرماندار جدید شهرستان مینودشت معارفه شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.