1402-01-21 02:21
556
0
84409
سخنران نخستین شب قدر در گرگان:

سال معنوی از شب قدر شروع می‌شود

سخنران نخستین شب قدر در گرگان گفت: سال معنوی ما از شب قدر شروع می‌شود خیلی افراد در شب‌های قدر بزرگترین رزق معنوی را گرفتند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدحبیب الله حسینی امشب در نخستین شب از لیالی قدر در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان اظهار کرد: شب‌های قدر بسیار بااهمیت است در این شبها سرنوشت انسان تعیین می‌شود.

وی فضیلت این شبها را بسیار مهم خواند و افزود: لیالی قدر آنقدر بااهمیت است که مومنان به اندازه ۸۳ سال می‌توانند عمل صالح در پرونده خودشان ثبت و ضبط کنند.

امام جماعت مسجد امام رضا علیه‌السلام گرگان با تاکید بر اینکه انسان باید ارتباط قلبی با خدا پیدا کنند، توضیح داد: باید شب‌های قدر را برای خودمان تحلیل و ارزیابی کنیم، یکی از موانع استجابت دعا بعلت فکر نکردن درباره چگونه دعا کردن است.

حسینی با اشاره به اینکه انجام اعمال عبادی باید ما را متحول کند، گفت: کارکرد دین، انسان را متعادل می‌کند، باید به دین‌باوری برسیم و خودمان را همواره محاسبه کنیم، آن وقت می‌توانیم نقاط ضعفی که داریم در شب قدر برطرف کنیم.

سخنران نخستین شب قدر در گرگان گفت: سال معنوی ما از شب قدر شروع می‌شود خیلی افراد در شب‌های قدر بزرگترین رزق معنوی را گرفتند.

حسینی با برشمردن راه‌های عاقبت‌بخیری بر لزوم نماز خواندن از روی صدق و خداشناسی تاکید کرد و توضیح داد: نمازخوان واقعی کسی است که امام زمان خود را دریابد، باید شیرینی عبادت در زمان راز و نیاز را حس کند.

وی با اشاره به اینکه دعا باید پیوست دستگیری از نیازمندان را داشته باشد، ابراز کرد: همان نگاهی حاج قاسم سلیمانی به ولایت داشت، این منش و روش انقلاب را به جهان صادر می‌کند.

سخنران نخستین شب قدر در گرگان با اشاره به اینکه خاصیت جریان کفر به مثابه کف روی آب است، گفت: جبهه انقلاب اسلامی استحکام دارد، دشمن با اشاعه منکرات به جنگ اسلام آمده است، یک عده در جامعه هم با این جریان کشف حجاب کردند.

حسینی از مردم به ویژه بانوان خواست تا نسبت به کشف حجاب‌ها بی‌تفاوت نباشند و افزود:دلیلی ندارد اگر کسی به خطا رفت عده‌ای دیگر هم مبتلا به این خطا شوند بزرگترین جهاد بانوان داشتن حجاب برتر «چادر» است.

وی با اشاره به اینکه باید  منش حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم، گفت: این اتفاق در عرصه فرهنگی هم می‌تواند بیفتد اگر جامعه را در دست بگیریم خدا هم گره‌گشایی می‌کند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.