1402-01-02 15:59
1615
0
84178
در گفتگو با خبرنگار گلستان ما مطرح شد:

کانون «زلزله» در گلستان «منطقه بیابانی» بوده است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اساس اطلاعات واحد هشدار سریع سازمان مدیریت بحران؛ کانون زلزله که در نقشه مشخص شد در منطقه بیابانی بوده است.

نعمت‌الله حاجی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: طبق بررسی‌های میدانی فرمانداران، بخشداران و جمعیت هلال‌احمر استان گلستان که از طریق تیم‌های ارزیاب اعزام کردند خوشبختانه گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از زلزله در مناطق مختلف ا استان گلستان نداشتیم.

وی افزود: بر اساس اطلاعات واحد هشدار سریع سازمان مدیریت بحران؛ کانون زلزله که در نقشه مشخص شد در منطقه بیابانی بوده است، ولی احتمال اینکه در نقطه بیابانی واحد دامداری یا ... وجود داشته باشد نیز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان کرد: با بخشدار منطقه صحبت کردیم که از طریق دهیار نزدیک‌ترین روستا این ماموریت را انجام دهد و در منطقه به صورت میدانی موارد را ثبت کند تا بررسی دقیق‌تری را داشته باشیم.

حاجی‌زاده به مردم توصیه کرد در زمان زلزله باید همواره خونسردی خود را کاملا حفظ کنند زیرا بیشتر صدمات ناشی از زلزله به خاطر ترس و ترک منطقه در زمان وقوع زمین‌لرزه است.

وی گفت: مردم باید نقاط امن را در منطقه مسکونی خود شناسایی کنند و در زمان وقوع زلزله از آن استفاده کنند، در زلزله اخیر که در خوی اتفاق افتاد بیشتر حوادث به خاطر فرار از محل وقوع زلزله بوده است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.