1402-01-02 08:01
725
0
84170
اقامت مسافران نوروزی 25 درصد رشد کرد؛

گلستان از «معبر تا مقصد» گردشگری/ مسافران نوروزی مجذوب جاذبه‌های طبیعی

استاندار گلستان با اشاره به افزایش چشمگیر ورود و استقرار مسافر در استان گفت: گلستان از معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه با تبریک سال جدید از رشد ۱۸ درصدی حضور مسافران در استان خبر داد و اظهار کرد: اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته نیز رشد ۲۵ درصدی داشته است.

به گفته وی؛ امسال تا کنون شاهد افزایش چشمگیر ورود و استقرار مسافر در استان هستیم و این نشان می‌دهد گلستان از معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.

استاندار گلستان با اشاره به وجود ۹۵ نقطه حادثه‌خیز گلستان بیان کرد: گلستان دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن نقاط حادثه‌خیز است و با همت تمامی دلسوزان استان تلاش ما رفع این نقاط در دولت سیزدهم است.

زنگانه؛ اقدامات و خدمات حوزه راهداری را قابل تقدیر دانست و گفت: این خدمات‌دهی به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی راه‌اندازی پویش‌هایی همچون پویش منهای ۱۰ را در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای موثر خواند و تاکید کرد: اگر رانندگان رفتارهای هنجارشکنانه داشته باشند توقف خودرو آنها ضروری است و پلیس راه باید با اهتمام ویژه و قاطعانه با این موضوعات برخورد کند.

زنگانه پیام نورورزی «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری را حکیمانه، مدبرانه ، بسیار فنی و مدیریتی دانست و توضیح داد: در شرایط فعلی اگر مراقبت لازم صورت نگیرد دچار رکود تورمی می‌شویم و این نشان از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.