1400-09-02 12:37
801
0
77182
بسیج مردم-23 مسئول بسیج طلاب استان گلستان:

تجلیل از طلاب جهادگر در همایش بسیج طلاب و روحانیون گلستان

حجت الاسلام احمدی نسب گفت: به مناسبت و گرامیداشت بسیج طلاب و روحانیون امروز همایشی را برگزار کردیم تا بتوانیم از زحمات این قشر جهادگر به ویژه در عرصه کرونا به ویژه در دو سال اخیر تقدیر کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا احمدی نسبت در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: به مناسبت و گرامیداشت بسیج طلاب و روحانیون امروز همایشی را برگزار کردیم تا بتوانیم از زحمات این قشر جهادگر به ویژه در عرصه کرونا به ویژه در دو سال اخیر تقدیر کنیم.

مسئول بسیج طلاب استان گلستان  ادامه داد: روحانیون طلاب و بسیجی در ایام کرونا کار تبلیغ و پاسخ به شبهات را نیز فراموش نکردند و در محوریت وحدت و ولی فقیه در سطح جامعه تلاش می کنند.

احمدی نسب یادآور شد: استفاده از ظرفیت علمای اهل سنت و تشیع و افتتاح پایگاه مذاهب اسلامی، دیدار با خانواده شهدا و میزه گردهای از جمله برنامه های شاخص ما به شمار می رود.

وی یادآور شد: در دو سال کرونا حتی کسانی حاضر نبودند از خانه خارج شوند طلاب و روحانیون به مردم خدمت کردند و قطعا در پساکرونا برنامه های ما منسجم تر خواهد بود و بهره گیری از فضای مجازی یکی دیگر از محور برنامه های ما در بسیج طلاب در پساکرونا خواهد بود که پیگیری می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.