1400-08-26 08:59
628
0
77075
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

نمی توان در کاخ دغدغه کوخ نشینان را داشت/ رئیسی جمعه ها را به خانواده بزرگ‌ملت اختصاص می‌دهد

حجت الاسلام احمدی گفت: رئیسی، رئیس جمهور است و به تبلیغات برای رسیدن به منصبی نیاز ندارد و حضور مردمی وی به واسطه عهدی است که با مردم بسته و روز های جمعه را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی با پشتبانه مردمی به پیروزی رسید و لذا امام (ره) می فرماید که مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، اما در برخی از دول و نمایندگان اتفاق نامیمونی رقم خورد و پس از اینکه این افراد از مردم رای گرفتند و به منصبی رسیدند ولی پس از آن مردم را فراموش و ارتباط مردمی را قطع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اما در منش و روش رئیس جمهور اخیر ایران که با شعار مردمی، دولت مردمی و جهادی به میدان آمده این نگاه و نگرش در حال اصلاح و ترمیم است و یکی از توفیقاتی دولت رئیسی بدست آورده ارتباط با مردم در طول یک هفته کاری است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: رئیس جمهور در پایان هفته بین مردم قرار می گیرد و با مردم گفتگو می کنند و برخی این رفتار را مذمت کردن و می گویند چرا رئیس جمهور در کاخ ریاست جمهوری نمی نشیند و فضا را مدیریت نمی کند ولی رفتن بین مردم ستودنی است و باید تشویق شوند.

وی گفت: کارکنان دولت شش روز در هفته کار می کنند و یک روز را به خانواده اختصاص می دهند اما رئیسی آخر هفته را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

این مقام مسئول متذکر شد: وقتی مدیر بین مردم قرار می گیرد درد مردم را ملموس می بیند و این مهم در تصمیم گیری ملی نقش به سزایی دارند و کسانی که آگاهانه و ناآگاهانه این دیدار را مذمت و یا تخطئه می کنند اگر دانش مدیریتی داشته باشند و بخواهند این دانش را اعمال کند باید بگوییم که این مسئله یک نوآوری در مدیریت است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اینکه جریان لیبرالیسم بر کرسی ریاست بنشیند و ارزیابی مردم را از داخل ماشین انجام دهد مشخص می شود که نتیجه آن چه خواهد شد و هشت سال شرایط کشور را مشاهده کردیم که مردم در رنج و سختی بودند.

وی گفت: گرچه برخی از  آمار در برخی مراکز وجود دارد ولی این آمار به مسئول حس نمی دهد و باید درد این مردم محروم و حاشینه نیشن را بشنویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: رئیسی، رئیس جمهور است و به تبلیغات برای رسیدن به منصبی نیاز ندارد و حضور مردمی وی به واسطه عهدی است که با مردم بسته و روز های جمعه را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: نمی توانیم در کاخ بنشینیم و درد کوخ نشینان را داشته باشیم و درد مردم را احساس کنیم، فاصله مردم با مدیران با میزان مشکلاتی که دارند اعتماد سوزی می کنند رئیسی تشخیص دادند که مردمی بودند به شعار نیست و باید در بین مردم باشد.

وی متذکر شد: اگر مدیر دردی را لمس کند نمی تواند احساس آرامش داشته باشد و احساس آرامش برای کسی است که درد را احساس نمی کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.