1399-02-17 10:09
674
0
68513
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

بازگشایی مدارس در 27 اردیبهشت قطعی نیست/تولید بیش از 100 فیلم و محتوای آموزشی در زمان کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تاکنون صحبت قطعی در مورد بازگشایی مدارس در روز 27 اردیبهشت نشده است و این مسئله بستگی به تصمیم مشترک وزارت خانه های بهداشت و آموزش و پرورش دارد .

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد امروز با بیان اینکه نقش تربیتی معلمان کمتر اهمیت داده می شود، اظهار کرد: نقش تربیتی معلمان می تواند آینده کشور را تغییر دهد، لذا ما باید تعهد بیشتری در این زمینه داشته باشیم زیرا خانواده‌ها بهترین سرمایه خود را به ما می سپارند.

وی درمورد زمان بازگشایی مدارس گفت: تاکنون صحبت قطعی در مورد بازگشایی مدارس در روز 27 اردیبهشت نشده است و این مسئله بستگی به تصمیم مشترک وزارت خانه های بهداشت و آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در مناطقی که سفید اعلام خواهد شدبازگشایی مدارس انجام شود. زیرا تمام تلاش ما سلامت و امنیت دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی در مورد برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه خلاق است و باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش برود و باید تلاش کنیم تا برای ریز این برنامه‌ها اعتبارات ملی جذب شود.

تولید بیش از 100 فیلم و محتوای آموزشی

 سیده هماعقیلی هم از تولید بیش از 100 فیلم و محتوای آموزشی و راه اندازی مرکز صدای دانش آموز در استان گلستان خبر داد.

وی افزود: این محتواها از طریق مجازی، وبلاگ معلمان، سایت تکنولوژی و گروههای آموزشی استان و سایت آپارات بارگذاری شد و 40 نمونه کار به وزارت ارسال شده است.

معاون آموزش ابتدایی آوزش و پرورش گلستان تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای آموزش و پرورش استان، پیگیری های لازم جهت بازپخش برنامه آموزشی دوره ابتدایی در شبکه استانی انجام شد و این بازپخش ها روزانه در حال انجام است.

وی بیان کرد: محاسبات لازم جهت خرید حداقل تجهیزات برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند و اینترنت بابت آموزش مجازی معلمان در شبکه شاد و همچنین هزینه تکثیر جزوات برای دانش آموزان فاقد پوشش شبکه شاد، انجام شد.

عقیلی خاطرنشان کرد: مرکز صدای دانش آموز در 14 شهرستان استان راه اندازی شد تا دانش آموزان بتوانند در ساعات معینی از روز با این مراکز تماس گرفته و مشکلات آموزشی خود را مرتفع کنند.

وی گفت: 55 بسته و درسنامه آموزشی تولید و پس از تکثیر به صورت دستی به مناطق محروم وفاقد اینترنت توزیع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.