1399-02-16 12:02
1099
0
68494
استاندار گلستان؛

آمار کرونا در گلستان به صورت قطعی کاهشی است/ مواسات طرحی است بین ایثار و انفاق

استاندار گلستان در خصوص آمار کرونا، اظهار کرد: به صورت قطعی آمار کرونا از 18 اسفند ماه در گلستان کاهشی است، بیشتر بیمارستان های ما تخلیه شده و بیمارستان هایی که با بیماری رو به رو هستد بخش کوچکی از خود را به دلیل آمار کاهشی گلستان به این بیماری اختصاص داده اند.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی که به همت هلال احمر و کمیته امداد گلستان برگزار شد، گفت: در گلستان کمتر نیازمندی است که از طرح مواسات به او کمکی نرسیده باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای این طرح در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی بی سابقه بوده، خاطرنشان کرد: مواسات طرحی است بین ایثار و انفاق چرا که گاهی افراد خودشان نیاز دارند اما آن را به مردم انفاق می کنند.

وی، افزود: امیدوارم این بسته هایی که آماده شده بین همه به خصوص خانواده هایی که تحت حمایت هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع کنیم.

حق شناس، اذعان کرد: آمریکایی ها سه ماه درگیر ویروس کرونا هستند وتوانایی مواجهه با آن را ندارند اما کشور ما دو سال است درگیر ویروسی به نام تحریم های شدید است اگراقتصاد ما همچنان در این شرایط پا برجاست به خاطر بنیاد صحیح ومحکم آن است.

استاندار گلستان در خصوص آمار کرونا، تصریح کرد: به صورت قطعی آمار کرونا از 18 اسفند ماه در گلستان کاهشی است، بیشتر بیمارستان های ما تخلیه شده و بیمارستان هایی که با بیماری رو به رو هستد بخش کوچکی از خود را به دلیل آمار کاهشی گلستان به این بیماری اختصاص داده اند.

وی، ادامه داد: با توجه به پیام رهبری ایران همدل شده و اراده ملی در این راستا شکل گرفته، در برخی مقاطع در تاریخ فرصت های تاریخی اتفاق افتاده، کسانی که نقش خود را ایفا نکنند در آینده پشیمان می شوند، همه کسانی که می توانند حتی به اندازه یک بسته به نهادهای حمایتی برسانند چرا که فرصت این است به فکر هموطنان باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.