1403-07-10 07:01
65
0
91583
کارشناس رسانه مطرح کرد:

مکتب سید حسن نصرالله نماد جهاد و مقاومت

کارشناس رسانه از مهمترین دلایل گستاخی رژیم ناپاک و پلید صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت را شکست‌های پی درپی آنان دانست و گفت: مکتب سید حسن نصرالله نماد جهاد و مقاومت است.

علی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: سکوت نفرت‌انگیز مجامع بین‌المللی در حق شهدای حزب‌الله وغزه و سید مقاومت، نشان‌دهنده سرسپردگی آنان به حامی سگ هار یعنی امریکا است!

وی با اشاره به بی‌خاصیت خواندن مجامع بین‌المللی افزود: مجامع بین‌المللی‌ ‌لفظی است در خدمت قدرت‌های بزرگ، نه در خدمت مظلومان و ‌محرومان، هر ملتی باید خودش در مقابل جنایات بایستد.

کارشناس رسانه گفت: جنایت‌پیشگان رژیم اسرائیل با نگاه نظم نوین جهانی امریکایی، قتل عام بی‌گناهان و کشتن هزاران انسان آزاده و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، غزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و هشت سال جنگ تحمیلی برعلیه ایران اسلامی و شهادت سید مقاومت، با ۸۰ تن بمب در یک لحظه؛ مشروعیت پیدا می‌کند اما داشتن حق حیات وحقوق انسانی برای مردم فلسطین، باید منکوب خواسته‌های تفکر لیبرال دمکراسی غربی گردد.

منصوری بیان کرد: صهیونیست‌ها به خیال باطل، تصور می‌کنند که با شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله (رض) مبارزات حزب‌الله با رکود مواجه خواهد شد، ابلهان نمی‌فهمند که هرگز پرچم مقامت بر زمین نخواهد افتاد و مکتب شهید سید حسن نصرالله نماد جهاد و مقاومت است.

وی سید حسن نصرالله را الگوی نسل جوان جبهه مقاومت خواهند و تصریح کرد: مجاهدت چند دهه‌ای شهید سید حسن نصرالله، از وی تصویری در اذهان مردم فلسطین و لبنان و جبهه مقاومت ساخته که هرگز فراموش نخواهد شد.

این کارشناس رسانه با اشاره به بیانات رهبرحکیم و فرزانه انقلاب درباره شخصیت معنوی و مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله بیان کرد: سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، سید مقاومت یکی از شخصیت‌های برجسته و محبوب در جهان اسلام است که به واسطه مواضع قاطعانه و مقاومت در برابر ظلم و تجاوزگری رژیم صهیونیستی، به عنوان نمادی از مبارزه برای آزادی و عدالت شناخته شد.

منصوری با اشاره به برجستگی‌های این مجاهد خستگی‌ناپذیر در مبارزه با ظلم و ظالمان گفت: به راستی همان طور که رهبر عزیزمان فرمودند مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مدبر سیاسی، شخصیتی باعظمت؛ فیض شهادت پس از این همه مجاهدت حق مسلم او بود.

وی بیان کرد: حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد؛ برکات تدبیر و جهاد چند ده سالهٔ او هرگز از دست نخواهد رفت؛ خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.

منصوری گفت: اساسی که سید حسن نصرالله در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت، جهت بخشید، با فقدان او نه تنها از میان نخواهد رفت، که به برکت خون او و دیگر شهیدان این حادثه استحکام بیشتر خواهد یافت.

کارشناس رسانه از مهمترین دلایل گستاخی رژیم ناپاک و پلید صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت را شکست‌های پی درپی آنان در ادامه راه نیل تا فرات و عدم توفیق در باز پس گیری اسراء اسرائیلی در بند مجاهدین حماس دانست و افزود: نا کامی آنان در نقشه راه و معامله قرن است.

منصوری گفت: امروز رژیم جنایتکار صهیونیستی خود را در سراشیبی سقوط می‌بیند لذا مانند سگ هار تلاش می‌کند منطقه را به آشوب بکشد وعلت ثانی این گستاخی‌ها به فرموده مقام معظم رهبری نبود (امت واحده اسلامی) است.

وی با اشاره به اینکه پیروز نهایی از آن جبهه مقاومت و حزب‌الله است به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: جبهه مقاومت تا امروز پیروز بوده و به توفیق الهی پیروزی نهایی نیز از آنِ این جبهه خواهد بود.

منصوری گفت: در پایان بر این باوریم که به فرموده قرآن کریم؛ «مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَی کُلّ شَیْءٍ قَدِیرٌ هر چه از آیات قرآن را نسخ کنیم یا حکم آن را از خاطرها ببریم (و متروک سازیم) بهتر از آن یا مانند آن بیاوریم. آیا نمی‌دانی که خدا بر هر چیز قادر است؟» ادامه راه شهدا و شهید سید حسن نصرالله هرگزمتوقف نخواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.