1402-03-25 11:42
927
0
85374
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اعتراض به  دهک‌بندی دولت در گلستان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان از نظر سرانه جزء چند استان انتهایی هست و باید به مردم این استان توجه بیشتری شود.

به گزارش گلستان ما، رحمت‌الله نوروزی صبح امروز در ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر گلستان اظهار کرد: صنعت استان گلستان به اندازه فولاد مبارکه اصفهان نیست چرا که اقتصاد نخست این استان کشاورزی به شمار می‌رود.


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیرباز  گلستان ۱۵۷ هزار هکتار پنبه کشت می‌شد و ۲۸ کارخانه پنبه در این استان وجود داشت که به دلیل سیاست‌های غلط تمامی این کارخانجات تعطیل شده است.

نوروزی بیان کرد: بیمه اجتماعی کشاورزان سال‌های گذشته فعالیتش را آغاز کرده ولی دولت سیزدهم توانست به آن توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: رتبه اشتغال استان گلستان در کشور سی‌ام است و در بحث اشتغال به دلیل آنکه زیرساخت مناسبی نداریم از دیگر استان‌های کشور عقب هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: انتظار ما این است که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان از گلستان حمایت کنند و نسبت به سرمایه‌گذاری در این استان اقدام داشته باشد.

نوروزی یادآور شد: گلستان از مشکل بیکاری و نبوده اشتغال رنج می‌برند و باید به نگارستان ایران محل زندگی اقوام مختلفی همچون کتول، ترکمن و فارس توجه شود.

وی به طرح دهک‌بندی دولت اعتراض کرد و گفت: گلستان از نظر سرانه جزء چند استان انتهایی هست و باید به مردم این استان توجه بیشتری شود.

انتهای خبر/4204

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.