1402-02-24 15:27
927
0
84961
در ادامه سلسله نشست‌های مطالبه‌گری؛

فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای مطالبه‌گر به سراغ معاون استاندار رفتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در یک نشست صمیمی به مطالبات فعالان مجازی و رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی پاسخ داد.

به گزارش گلستان ما، نشست مجمع فعالان مجازی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان گلستان در حالی برگزار شد که بسیاری از فعالان رسانه‌ای استان بدون روتوش نقطه نظرات خود را بیان کردند.

یکی از موضوعات مورد انتظار در این جلسه این بود که مسئولان برای شنیدن صدای نقد صعه صدر بیشتری داشته باشند، همچنین فعالان فضای مجازی معتقد بودند که در مسیر انتصابات پس از آزمون خطا‌هایی که در شروع فعالیت استاندار گلستان رقم خورده حالا مسئولان باید عملکرد مدیران را در بوته نقد رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بررسی کنند و از ظرفیت رسانه به عنوان تبیین‌کننده سیاست‌ها به ویژه در حوزه انتصابات بهره بگیرند.


فعالان فضای مجازی معتقد هستند که توجه به این فضای رسانه‌ای و مجازی از سوی مسئولان باعث خواهد شد که مسئولان از تمجید‌پذیری فاصله بگیرند و از نقد به عنوان یک راهبرد در اصلاح امور و تجدید نظر در عملکرد خود استفاده کنند.

موضوع انتصابات در این نشست همچنین از سوی برخی از فعالان مجازی استان نیز مورد بحث قرار گرفت و فعالان فضای مجازی خواستار آن شدند که پالایش در انتصابات باعث آن نشود که مدیرانی ضعیف برای پست‌های حساس و کلیدی انتخاب شوند.

یکی از نکات دیگری که در این جلسه به آن اشاره شد دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها بود و فعلان فضای مجازی و رسانه‌ای درخواست کردند که بدون هیچ تعارفی با این نمایندگان برخورد شود و یا این گونه دخالت‌ها با رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در میان بگذارند.

موضوع عفاف و حجاب از دیگر نکاتی بود که به آن در این جلسه اشاره شد، فعالان فضای مجازی بی‌حجابی‌های سطح جامعه را خارج از عرف و شرع دانستند و خواستار حمایت بیشتر از مسئولان از این طرح و برخورد با هنجار شکنان و عدم ارائه خدمات به بی‌حجابان در دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان شدند.

موضوع تنش‌های آبی و خشکسالی استان نیز از دیگر نکاتی بود که فعالان مجازی در این نشست به آن اشاره کردند و خواستار سیاست روشن از سوی دولت در این زمینه شدند.


همچنین موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری در آن و نحوه فعالیت مسئولان ستاد انتخاباتی و نظارت بر فعالیت‌های چهره‌های سیاسی از دیگر نکاتبی بود که در این جلسه به آن اشاره شد و برخی از فعالان رسانه‌ای و مجازی بر این بارو هستند که فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام باعث بدگمانی مردم و همچنین صرف بیت المال می‌شود.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.