1402-02-21 09:41
584
0
84919
استاندار گلستان خبر داد:

مطالبات تشکل‌های کارگری روی میز استاندار گلستان

استاندار گلستان در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر که با حضور مشاور رئیسجمهور در امور اقوام مطالبات جامعه کارگری را بررسی کرد.

به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر گلستان که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برگزار شد، اظهار کرد: مطابق تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بنا است تعاونی‌ها شکل بگیرد تا نسبت به ساماندهی مسکن کارگری اقدام کنند و در این راستا یک جلسه نیز برگزار شده است.

وی خواستار رفع مشکل شرکت تعاونی مسکن زیبادشت استرآباد و مشکل زمین فاضل آباد آزادشهر که برای مسکن کارگری اختصاص یافته، شد و افزود: شهرداری ایست کار را به عنوان یک واحد کارگاهی لحاظ کند تا بتوانند از مزیت بیمه بهره‌مند شوند و تولیت آن را هم در اختیار انجمن کارگران و انبوسازان قرار دهد.

استاندار گلستان گفت: باید با نظارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نرخ‌نامه کارگری ساختمان تبیین شود، همچنین سهمیه بیمه‌ تامین اجتماعی کارگران ساختمانی از سطح ملی پیگیری شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.