1402-02-12 13:34
440
0
84780
دبیر انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی گلستان تأکید کرد:

کارگران ساختمانی؛ مسکن سازان بی‌مسکن

دبیر انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی گلستان گفت: از نظر معیشت و خدمات رفاهی کارگران ساختمانی در مضیقه هستند.

به گزارش گلستان ما، دهسنگی دبیر انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی گلستان در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از ارکان اقتصادی کشور مسکن است و در مسکن‌سازی کارگران ساختمانی نقش بی‌بدیلی داشتند ولی کارگران ساختمانی از نظر رفاه و معیشت در مظلومیت قرار دارند.

دبیر انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی گلستان ادامه داد: بسیاری از کارگران در عرصه‌های مختلف انقلاب از روز‌های نخست پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل البیت(ع) حضور فعال داشتند و از مسئولان درخواست داریم که از این کارگرانی که در همه عرصه‌ها پای کار انقلاب هستند حمایت کنند و اجازه ندهند روز به روز این قششر ضعیف و ضعیف‌تر شود.

دهسنگی به عملکرد فراکسیون کارگری مجلس اشاره کرد و گفت: افزایش ۲۷ درصدی حقوق برای جامعه کارگری که با تورم ۴۰ درصدی رو به رو است هم خوانی ندارد و کارگران در مضیقه هستند و افزایش ۲۷ درصدی حقوق در موج گرانی‌ها ارزشی ندارد.

وی یادآور شد: باید در حقوق کارگران تعادل و همسان‌سازی شود که هم کارفرمایان و هم کارگران متضرر نشوند،
این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که چقدر متولیان امر در جامعه کارگری موفق می‌بینید، افزود: از مدیرکل فنی و حرفه‌ای و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکر می‌کنم که از جامعه کارگری حمایت کردند، و این آموزش‌ها به سمتی می‌رویم که باعث ارتقاء مهارت کارگران و افزایش ایمنی در کار می‌شود.

دهسنگی تأکید کرد: بیشترین حوادث ناشی از کار که باعث مرگ و میر می‌شود مربوط به حوادث ساختمانی است و‌امید داریم به سمتی برویم بیش از ۶۰ درصد از این حوادث کاهش پیدا کند.

وی ابراز داشت: تشکل انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی گلستان از سال ۸۲ کلیک آن خورده شده و ساماندهی کارگران ساختمانی برای بهره‌مندی از بیمه تأمین اجتماعی یکی از وظایف ما است و یکی از کار‌هایی که باعث معیشت کارگران می‌شود بیمه‌های تکمیلی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، تسهیل‌سازی در این آموزش‌ها از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/4204

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.