1402-02-12 09:27
315
0
84772
سرخط مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

وقوع سیلاب در شرق گلستان

فارس نوشت: پس از صدور هشدار نارنجی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان درخصوص گسترش سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه و احتمال رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، پدیده مه و تگرگ در برخی نقاط استان از ساعاتی پیش وقوع بارش شدید در استان گلستان باعث وقوع سیلاب در برخی از مناطق شرق گلستان شد و در حال حاضر تمامی نیروهای هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

خشک شدن منطقه خالدنبی گلستان، نشانه آشکار قهر طبیعت و کم‌آبی

ایرنا نوشت: انتشار تصویر خشکی مراتع و تپه ماهورهای اطراف زیارتگاه خالد نبی کلاله در فضای مجازی طی روزهای اخیر، یکی از نشانه‌های قهر طبیعت در میانه‌های فصل بهار را نمایان کرد و کم آبی و خشکسالی را به عنوان خطری جدی برای استان گلستان در ماه‌های گرم امسال محتمل‌تر از همیشه ساخت.

انتصاب ۲۵۲ مدیر اهل سنت در گلستان

ایسنا نوشت: معاون امنیتی ساسی استاندار گلستان با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری و در راستای برقراری عدالت اقتصادی، اعتبار عمرانی سفر مراه تپه ۹ برابر شهرستان‌های دیگر در نظر گرفته شده است گفت: در عدالت انتصابات نیز بیش از ۲۵۲ مدیر در استان گلستان از برادران اهل سنت منصوب شده اند.

رفع تصرف اراضی ملی گلستان به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از رفع تصرف اراضی ملی گلستان به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در سال 1401 خبر داد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.