1401-12-13 15:23
786
0
83863
رئیس کل دادگستری گلستان مطرح کرد:

آن روی سکه رشوه‌های دردسرساز/ زمینی که تخلف 3 کارمند گلستان را برملا کرد

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در گلستان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حیدر آسیابی بعا تشریح جزئیات رشوه‌های دردسرساز در برخی ادارات گلستان اظهارکرد: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین ِ دو هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان، تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.

آسیابی بیان کرد: متهمان زمان دریافت رشوه ۶۰۰ میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند.

وی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.

آسیابی با اشاره به اینکه متهمان فعلاً بازداشت و تحقیقات ادامه دارد، به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین آن را به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.