1401-12-13 11:11
287
0
83860
تا پایان امسال؛

هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نمی‌ماند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تا پایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد ماند و این اقدامی بی‌سابقه است.

عیسی بابایی با گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: تا پایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد ماند و این در تاریخ فعالیت این نهاد بی‌سابقه است.

بابایی توضیح داد: بیش از 2 هزار و 800 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان تومان به زوج‌های جوان مددجو پرداخت شده است.

وی افزود: با مساعدت دولت و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاپایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد ماند و این در تاریخ فعالیت امداد بی‌سابقه است.

بابایی با اشاره به واگذاری سهم ۵۰ درصدی تعهد اشتغال دولت محترم به این نهاد افزود: ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از سیاست‌های اصلی این نهاد بوده و در سال جاری  ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی سهم این استان است که امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل به این مهم دست یابیم.

مدیرکل کمیته با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت افزود:ماهانه بیش از ۵۸ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان محترم استان واریز میشود.

بابایی با اشاره به ارائه بیش از ۵۰ نوع خدمت توسط کمیته امداد تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۸ هزار سری لوازم منزل اعم از یخچال، کولر و اسپیلت، بخاری، آبگرمکن و... بین مددجویان توزیع شده است.

وی؛ توجه به تحصیل و آموزش فرزندان تحت حمایت را از اهم فعالیت های امور فرهنگی این نهاد دانست و افزود: بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز و یکهزار و ۲۰۰ دانشجو تحت حمایت این استان قرار دارند که خدمات مختلف فرهنگی و تحصیلی به آنها پرداخت می‌شود.

به گفته بابایی؛ در سال جاری ۲۱ نفر به استخدام آموزش و پرورش و ۳۱ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.