1401-12-09 16:28
389
0
83808
مدیرکل تعزیرات گلستان خبر داد:

آغاز نظارت نوروزی در بازار گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: طرح نظارت بر بازار عید نوروز و ماه رمضان در تعزیرات و دستگاههای نظارتی گلستان به اجرا درآمد.

به گزارش گلستان ما، تقی حسام بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و هم زمانی تعطیلات عید نوروز با آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارتی اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این طرح در دو بازه زمانی مرحله اول از تاریخ هشت الی ۲۹ اسفندماه‬ و مرحله دوم از تاریخ اول فروردین الی چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضای خرید بعضی از کالاها و ضرورت برخورد با تخلفات و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مرحله اول فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط را مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.

حسام ادامه داد: در مرحله دوم طرح، رؤسای شعب کشیک تعزیرات حکومتی گلستان با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و غیره مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره را بازرسی و نظارت می‌کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.