1401-11-25 11:05
782
0
83590
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه شیعه و سنی تفکر تکفیری را نمی‌پذیرد، گفت: مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: برخی از سرانه منتج منطقه تلاش‌هایی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفتند و اتفاقی که افتاده این است که سران این کشورها در مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیوینستی به صورت علنی اقدام می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: ما در مجموعه مجمع تقریب مذاهب در صحنه و در میدان عملی از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنیم با این عادی‌سازی روابط  مخالف هستیم و در سمینار و وبینارها توصیه کردیم که امت اسلامی غاصبان با رژیم صهیونیستی همراهی نکنند.

حجت‌الاسلام شهریاری بیان کرد: به برخی سران سر سپرده در کشورهای اسلامی  در این کنفرانس‌ها تاکید کردیم از راه اشتباه خود برگردند و اگر این اتفاق نیفتد توسط  ملت خود ادب خواهند شد.

وی گفت: امروز لانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی به لرزه افتاده و در درون خود نتوانستند یکپارچگی ایجاد کنند و این تفرقه‌ها رژیم غاصب را سرنگون می‌کند و به این مسئله مقام معظم رهبری تاکید کردند که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

این مقام مسئول ابراز داشت: تفکر افراطی وهابی به نفع تفکر تلطیفی اسلام صحنه را می‌بازد و با نظریه امت واحده به تقابل نظری به تفکر تکفیری پرداختیم.

حجت‌الاسلام شهریاری ابراز داشت: نه شیعه و سنی تفکر انفجار مسجد و تفکر تکفیر را نمی‌پذیرد و اینها تفکراتی است که خارج از اسلام وارد اسلام شدند و باید در این مسیر جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی گفت: با ادبیات مهربانی و رفعت پیام خود را به عزیزان برسانیم و ام جهل را به دانایی و بصیرت تبدیل کنیم و اعتقاد دارم این کنفرانس‌ها ضمن آنکه گفتمان مشترکی بین وحدت شکل می‌گیرد گستره صدایی وحدت امت اسلامی به جهانیان مخابره خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: آنهایی که به خواب رفتند باید با جهاد تبیین بیدار کنیم ولی یک عده‌ای خود را به خواب زدند و با هیچ صدایی بیدار نمی‌شوند و با هر استدلالی مسیر خود را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.