1401-11-25 10:09
1119
0
83587
دستیار ویژه استاندار گلستان در امور اهل‌سنت:

وحدت گلستان چون نگینی می‌درخشد

دستیار ویژه استاندار گلستان در امور اهل‌سنت گفت: وحدت گلستان چون نگینی می‌درخشد و در این استان علمای فرهیخته تقریبی داریم که منادی وحدت به‌شمار می‌روند.

به گزارش گلستان ما، آخوند ابوبکر خوجملی امروز در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی وحدت است، آرمان امام(ره) و این نظام بر چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه بود و ملت لبیک گفتند و امروز مسئله وحدت در کشور ما نهادینه شده است.

وی افزود: در کشور اسلامی ما و استان گلستان که یک استان به عنوان الگوی وحدت به‌شمار می‌رود شیعه و سنی و ترکمن و فارس و بلوچ در کنار سایر اقوام زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

خوجملی بیان کرد: امروز وحدت گلستان چون نگینی می‌درخشد و در این استان علمای فرهیخته تقریبی داریم که منادی وحدت به‌شمار می‌روند.

وی افزود: نماینده ولی‌فقیه و استاندار چهره‌های مردمی و تقریبی هستند و آرامش خاصی استان از نظر وحدت و همدلی و ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان ایجاد شده که نتیجه آن را در ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

خوجملی گفت: شیعه وسنی و فارغ از هر نوع قومی در صف‌های بهم فشرده در ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و از این نظر خدا رو شکرگزاریم و جا دارد از مسئولان استان در این زمینه تشکر کنیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.