1401-11-24 14:00
861
0
83580
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

ظرفیت بی‌نظیر گلستان در تقریب مذاهب امت اسلامی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: استان گلستان در تامین امنیت نقش بسزایی داشته و ظرفیت بی‌نظیری در تقریب مذاهب امت اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حمید شهریاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از دیرباز در استان گلستان وحدت و انسجام امت اسلامی موج می‌زند و این استان الگویی در زمینه وحدت  به‌ شمار می‌رود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: این وحدت را مرهون علمای شیعه و سنی  هستیم که از این میراث گرانقدر انقلاب اسلامی صیانت کردند.

شهریاری بیان کرد: تامین امنیت ملی از نگاه اسلام یکی از ارزش‌هایی است که در جامعه اسلامی تحقق پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: استان گلستان در تامین امنیت نقش بسزایی داشته و الگوی خوبی را معرفی کرده و نشان داده با وجود اقوام مختلف با همکاری و انسجام دست یکدیگر را می‌فشاریم و برای اتحاد و انسجام امت اسلامی تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دومین کنفراس بین‌المللی منطقه وحدت اسلامی را در گلستان برگزار می‌کنیم چرا که استان ظرفیت بی‌نظیری برای تقریب مذاهب امت اسلامی دارد.

شهریاری تاکید کرد: امید داریم این حرکت باعث هم‌افزایی نیروی انقلاب شود، این استان ظرفیت بی‌نهایتی برای تقریب مذاهب اسلامی است و لذا شاهد برگزاری این رویداد در استان هستیم.

وی گفت: دشمنان تلاش گسترده برای تفرقه بین اقوام شکل دادند ولی با درایت علمای اسلام از شیعه و سنی توانستیم این نقشه دشمن را بشکنیم و آن را نقشه بر آب کنیم و با وجود تمامی هزینه‌هایی انجام دادند بیان کردیم که ما همدل و همراه هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.