1401-11-22 11:09
855
0
83522
دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده معظم رهبری:

نمایش اقتدار و انسجام ملی در 22 بهمن متجلی شد/ «جوانان» سکه‌های تمام بهار آزادی ایران

مشاور عالی فرمانده معظم رهبری با اشاره به اینکه پیام جهانی 22 بهمن نشان‌دهنده پیروزی ملت ایران در برابر عملیات روانی و ترکیبی دشمن است، گفت: نمایش اقتدار در 22 بهمن متجلی شد.

به گزارش گلستان ما، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی امروز در جمع باشکوه راهپیمایان 22 بهمن 1401 در شهر دارالمومنین گرگان اظهار کرد: پیام جهانی 22 بهمن نشان‌دهنده پیروزی ملت ایران در برابر عملیات روانی و ترکیبی دشمن است، گفت: نمایش اقتدار و انسجام ملی در 22 بهمن متجلی شد.

وی پیام حقیقی ملت ایران در 22 بهمن است، افزود: مردم از ناآرامی‌های اخیر و تجزیه ایران حمایت نکردند، مردم ایران از کسانی که قرآن را آتش کشیدند و اموال عمومی را تخریب کردند حمایت نداشتند.

 

رحیم صفوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت گفت: امروز و در این راهپیمایی 22 بهمن به همراه اقیانوس مردم گلستان حضور پرشوری را شاهد بودیم که باعث امنیت ملی و بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

شما مردم با حضور آگاهانه به همه دوستان و دشمنان و خانواده‌ها نشان دادید که پرچم ایران‌دوستی، عدالت‌گری ، گفتمان عدالت در دستان شماست و این انقلاب یک اسطوره شکست‌ناپذیر برای ملت‌هاست.

دستیار ارشد فرماده کل قوا گفت: شما جوانان و مردان خداجوی گلستانی با تمام گرفتاری‌های معیشتی به دشمنانی که می خواستند ایران را تجریه و انقلاب را سرنگون کنند پاسخ محکمی دادید و ثابت کردید که ملت ایران ستیزناپذیر است.

تجلی اقتدار و امنیت در کل ایران

وی ادامه داد: این راهپیمایی که در 1400 شهر و روستای ایران برگزار شده اقتدار ،انسجام ملی و سیاسی و قومیتی در ایران و تجلی اراده الهی ، بلوغ سیاسی ، اجتماعی و غیرت ملی را نشان می دهد.

سردار رحیم صفوی اظهار کرد: پیام جهانی راهپیمایی دختران و پسران گرگانی این است که عملیات روانی محاصره اقتصادی و جنگ ترکیبی که در این مدت ضد اسلام و ایران توسط آمریکا و اسرائیل و با پول‌های کشورهای عربی اتفاق افتاد شکست خورد و ملت همانند دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور کم خرد آمریکا در سخنرانی اخیرش گفت ما ایران را آزاد میکنیم و آن زن قتاله «مریم رجوی» را به عنوان رئیس جمهور آینده ایران معرفی کردند همان کسانی که دستانشان به خون مردم آلوده بود ! آیا شما مردم انقلابی در این مواضع سیاسی رئیس‌جمهور کشوری که خود را ابرقدرت می داند زوال و نادانی عقل سیاسی نمیبینید؟!

مردم حقیقی امروز وارد میدان شدند

رحیم صفوی گفت: مردم حقیقی ایران همین افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن هستند ملت هوشمند، صبور و زحمتکش گلستان باصلابت و هوشمندی از رهبر محبوب مقتدر و مظلوم خود حمایت می کند.

وی ادامه داد: فرمان عفو عمومی که رهبر حکیم ما صادر کردند روحیه بالایی را در بین جوانان ایجاد کرد، خدا را شکر برای داشتن چنین رهبر مظلوم و مقتدر که داریم، خدا را سپاس که مردم از تجزیه ایران در حوادث اخیر حمایت نکردند چراکه واقعا در دستورکار دشمنان تجزیه کردستان دنبال می‌شد.

مردم در حوادث اخیر از تجزیه طلبان حمایت نکردند

دستیارارشد فرمانده کل قوا گفت: مردم ایران از کسانی که اموال عمومی را تخریب و قرآن را آتش زدند حمایت نکردند،

بنده به عنوان یک فرزند ملت ایران تحلیلی از شرایط را خواهم گفت که البته این نظر شخصی بنده بوده و ممکن است درست یا نادرست باشد، واقعیت این است که جهان در حال تغییرات سیاسی است، تغیرات آب و هوایی، فناوری، حتی در ساختار قطب‌بندی جهان و ظهور قدرت جدید

امنیت، قدرت، سیاست در حال تغییر و تحول است ما در دوران گذار به سر می بریم این تغییرات سه نکته مهم وجود دارد: آنچه در آینده ایران شاهد هستیم ممکن است با آنچه که در زندگی کنونی تجربه کرده ایم متفاوت باشد، نگاه و فهم ما نسبت به مسائل داخلی و منطقه‌ای باید کلان و جامع باشد و طبق آن جایگاه منطقه و استان خود را بازسازی کنیم.

بنیادی ترین عامل در تغییرات آینده جهان، زمان، حرکت، فطرت و تغییرات فرهنگی و ارزشی است درباره زمان باید گفت ما در طول 44 سال قدرتمندتر از آمریکا و ابرقدرت‌ها شده‌ایم به طوری که آنها می خواستند یک خاورمیانه جدید ایجاد کنند که انقلاب اسلامی ایران و فداکاری امثال شهید سلیمانی‌ها این اجازه را به آنها نداد.

آزادی قدس با خون مدافعان حرم

شکست آمریکا در افغانستان، سوریه و غرب آسیا نمونه‌های دیگری از افول قدرت برای استکبار جهانی است  و همانطور که امام در دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد ،خون مدافعان حرم راه قدس را باز خواهد کرد

دشمن در فضای مجازی مارا غافلگیر کرد

وی با توجه به جنگ شناختی دشمن گفت: متاسفانه دشمن در حوادث اخیر در فضای مجازی ما را غافلگیر کرد و بسیاری از جوانانی که زیست مجازی دارند با جنگ شناختی تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند که این قضایا برای ما درسی است ما باید واقعیت‌های جوانان را درک کنیم و تغییرات را بپذیریم و تاثیرگذار باشیم.

«جوانان» سکه‌های تمام بهار آزادی ایران

دستیار ارشد فرمانده کل قوا گفت: ما با تغییرات بنیادی در جهان مواجه هستیم 50 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که قبل از انقلاب را درک نکردند و به تعبیری سکه تمام بهار آزادی هستند و آنچه که دیدند همه از صحنه‌های جمهوری است ، آنها کمبودهای زمان پهلوی را درک نکردند، باید زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنیم تا تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند

وی به برنامه های دولت در گلستان اشاره کرد و گفت: دولت در برنامه هفتم برنامه های خوبی برای گلستان دارد و ان شا الله با سرمایه گذاری بخش خصوصی به یک قطب کشاورزی تبدیل خواهد شد که این توسعه همه جانبه ای را در استان گلستان به وجود خواهد آورد وی گفت: مردم با وحدت و مشارکت در صحنه های انقلاب نعمت حق شناسی را به جا آورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.