1401-11-20 07:15
435
0
83481
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی را با صدای بلند برای نسل جوان تبیین کنید

فرمانده سپاه نینوا با برشمردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از آحاد مردم خواست این دستاوردها را با صدای بلند به ویژه برای نسل جوان تعریف و تبیین کنند.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از روزهای اول که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان این تصور را داشتند که در طول یک الی دو ماه کار این انقلاب تمام می‌شود و تا امروز هم روی همین طرح خودشان ایستادند و ما به کوری چشم آنها چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه سپاه متولد انقلاب و از دل انقلاب به وجود آمده و با این انقلاب رشد کرده است، افزود: سپاه در همه عرصه‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب، مخصوصاً برای قشر جوان باید بازگو شود به عنوان مثال قبل از انقلاب اسلامی ۹۵ درصد اسناد روستاها مربوط به خاندان پهلوی یا خان های وابسته به آنها بوده است، در روستاها حداقل امکانات هم وجود نداشت،اما امروز به برکت نظام و انقلاب تمامی امکانات در روستاها مستقر است

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه قرارگاه دشمن فعال است، افزود: دشمنان با توسل به دروغ و تبلیغات سنگین سعی می‌کنند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند، مردم باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه باید از عملیات والفجر هشت درس عبرت بگیریم و این تجربه بزرگ را مرور کنیم، گفت: بیشترین تهاجم در جنگ ترکیبی اخیر دشمن؛ به سمت ولایت، سپاه و بسیج بود، برای همین سپاه در لیست تحریم دشمن قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: مردم گلستان افرادی بصیر و هوشیار هستند که با دشمن همراهی نکردند، از طرفی درایت و تدابیر مقام معظم رهبری نیز سبب شد تا نقشه دشمن افشا شود.

ملک‌شاهکوهی گفت: دشمن با کشته‌سازی سعی داشت مردم را بفریبد اما این نقشه دشمن هم با شکست مواجه شد، دشمن طرح‌ریزی می‌کند که مردم در مرحله بعدی در تصمیم‌شان اشتباه کنند.

وی افزود: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان نشود دشمن با دروغگویی حرفهایش را خواهد زد، باید هوشیار و مراقب باشیم تا بار دیگر دشمن را ناامید کنیم.

ملک‌شاهکوهی از مردم خواست برای ناامیدی دشمن در روز ۲۲ بهمن حضور پررنگ در راهپیمایی داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.