1401-11-19 14:02
379
0
83466
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

جریمه 2 میلیارد و 800 میلیون ریالی یک کارخانه آرد در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از جریمه 2 میلیارد و 800 میلیون ریالی یک کارخانه آرد در استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما،تقی حسام امروز در خصوص جزئیات تخلف شرکت آرد اظهار کرد: براساس گزارش مدیریت جهادکشاورزی آق قلا و گزارش شرکت غله و خدمات بازرگانی مبنی براینکه شرکت آرد مذکور دربازرسی انجام شده مشخص گردید که به مقدار بیش از 492 کیسه آرد سهمیه خردادماه 1401 را تحویل نگرفته است.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه اول بدوی کردکوی و ثبت و جری تشریفات قانونی مدیرعامل با معرفی خود به شعبه و ارائه قبوض باسکول  منکر عدم تحویل آرد شده واعلام داشته که کارخانه تعطیل است و رئیس شعبه اول بدوی کردکوی قرار منع تعقیب صادر می‌کند.

عضوشورای قضائی استان گفت: با تجدیدنظر خواهی مدیرکل تعزیرات حکومتی پرونده مذکور مجدد در شعبه دوم تجدید نظر اداره کل بررسی و شرکت آرد مذکور به استناد ماده 38 قانون تعزیرات حکومتی و بند ث مادتین 37 و 38 و رعایت ماده 19 قانون مجازات اسلامی به مبلغ دومیلیارد و هشتصد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی از تمامی شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی  و ... موضوع را به صورت حضوری ویا از طریق سامانه اینترنتی 135و یا از طریق تلفن سه رقمی 135 به تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن وتجارت و یا جهاد کشاورزی گزارش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.