1401-11-14 02:34
407
0
83349
از محل منابع دولتی و مشارکت خیران؛

دولت سیزدهم با 890 میلیارد تومان مدارس گلستان را تجهیز و نوسازی کرد

استاندار گلستان از نوسازی مدارس گلستان با۸۹۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از محل منابع دولتی و مشارکت خیران انجام گرفت.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در خصوص پروژه‌های نوسازی مدارس استان گلستان اظهار کرد: در دولت سیزدهم از محل منابع دولتی و مشارکت خیران در استان گلستان ۸۹۰ میلیارد تومان در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدامات مختلف اجرایی شده است.

وی از بهره‌برداری ۳۴۰ کلاس درس در قالب ۵۴ پروژه آموزشی خبر داد و افزود: خیرین در این مدت ۹۰ میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته‌اند.

به گفته استاندار گلستان؛ طرح ملی محرومیت‌زدایی با ۵۰ پروژه و ۳۰۰ کلاس درس با مساحت ۵۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در این دولت در استان گلستان به اجرا گذاشته شده است.

زنگانه از اقدامات دولت سیزدهم در زمینه پروژه‌های نوسازی مدارس استان گلستان را آسفالت و ایزوگام مدارس با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس با ۷۵۰ کلاس درس با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل در مناطق محروم استان در قالب طرح شهید پناهی اعلام کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.