1401-11-12 14:37
317
0
83319
در ستاد هماهنگی اردوهای راهیان‌نور مطرح شد؛

راهیان‌نور جبهه‌ای برای «جهاد تبیین»/ نفس استکبار تنها در ایران بند می‌آید

فرماندار علی‌آبادکتول؛ حضور در مناطق عملیاتی را تداعی‌کننده میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان دانست و گفت: راهیان‌نور جبهه‌ای برای «جهاد تبیین» است.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم احمدی امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان‌نور شهرستان علی‌آبادکتول ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر استکبار جهانی اظهار کرد: حضور در سرزمین‌های نور و مناطق جنگی تداعی‌کننده میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام است.

وی راهیان‌نور را فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان عنوان کرد و افزود: راهیان نور بزرگترین اردوی فرهنگی نظام دینی است.

فرماندار علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد از دستگاه‌ها خواست در زمینه هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه علی‌آباد در ادامه جلسه گفت: امروز ایران تنها کشوری است که در آن جایی برای نفس کشیدن استکبار وجود ندارد؛ بی‌تردید این افتخار و عزت را مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌های رزمندگان هستیم

محمود علیخانی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی ما به عنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.