1401-10-27 06:01
850
0
82971
فرهنگی که بوی خوش می‌دهد؛

جشنواره گلی برای دوست در ایستگاه پایانی/ پیوستن ۳۶ مدرسه گلستان در تکثیر گل

جشنواره گلی برای دوست در فاز نخست اجرا و به ایستگاه پایانی رسید شهرداری گرگان با مشارکت ۳۶ مدرسه برای تکثیر و نگهداری گل گام برداشت.

به گزراش گلستان ما، فاز نخست جشنواره گلی برای دوست با رویکرد ارتقاء فرهنگ گل دوستی و گل‌پروری پایان یافت، شهرداری گرگان با مشارکت ۳۶ مدرسه برای تکثیر و نگهداری گل گام برداشت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اتمام فاز اول جشنواره گلی برای دوست با ارتقاء فرهنگ توسعه فضای سبز و گل‌پروری خبر داد.

مهستی قدس ولی؛ پیرامون اجرای جشنواره گلی برای دوست بیان کرد: سازمان فضای سبز با همکاری ۳۶ مدرسه به هزار و ۷۶۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب ۸ هزار و ۱۵۲ نفرساعت آموزش تئوری، علمی و عملی در زمینه تکثیر و نگهداری گل و گیاه داده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: در فاز اول که مرحله اهدای گلدان، تکثیر و کاشت گل توسط دانش آموزان است، دانش‌آموزان‌ نحوه کاشت گیاه را فرا گرفته و طی مدت سه ماه از گیاه خود مراقبت و نگهداری می‌کنند.  
 
قدس ولی در ادامه افزود: دانش‌آموزان در فاز دوم این جشنواره که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گلدان‌های خود را به بهترین دوست خود هدیه می‌دهند و به این روش با فرهنگ اهدای گل آشنا می‌شوند. 
 
انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.