1401-10-12 08:27
396
0
82798
فرمانده سپاه نینوا:

مقصر جوانان فریب‌خورده در کف خیابان نهادهای فرهنگی بودند/ کشف حجاب پروژه‌ای برای بهم ریختن بنیان خانواده

فرمانده سپاه نینوا گفت: نوجوانان گناهی نداشتند بلکه مقصر نهادهای فرهنگی و تربیتی و خانواده‌ها بودند که از نسل جدید فاصله و آنها را با موجی از شبهات دشمنان رها کردند، هدف دشمن از پروژه کشف حجاب بهم ریختن بنیان خانواده در ایران بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج، فرمانده سپاه نینوا در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه دولتی شهرستان گنبد اظهار کرد: بدانید دشمن فعال است و عقب نشینی نکرده بلکه به اتاق فکرش می رود و طراحی جدید می کند برای کشور و مردم ایران اسلامی. همین است که امیر المومنین فرمود هرکس به زمان ندای رهبرش در خواب غفلت باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود.

وی افزود : انتقاد به وضعیت اقتصادی هر کس دارد حق می گوید لیکن اگر این اغتشاش گرها در کف میدان موفق می شدند نقشه دشمن را پیاده کنند و با تجزیه کشور داعش و آمریکایی و انگلیسی به کشور وارد شوند گمان نکنید مشکلات حل می شود. هر کس می خواهد عاقبت کار اعتماد به اینها راببیند به افغانستان ، سوریه و زمان پهلوی خودمان مراجعه کند.

برخی خیال کرده اند تجزیه قومیت ها خوب است. در شاه چراغ و سوریه دیدید وقت سربریدن و رگبار بستن کسی نمی پرسد تو فارس ، بلوچ ، کرد یا..... هستی. لذا در مقابل دفاع از خط قرمز امنیت کوتاهی نکنیم.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد : سیزده کشور به فرماندهی آمریکا طرحی ارائه دادند که ادامه فتنه ۸۸ بود. شعارهای کف میدان آن وقت هم مشخص بود. تقلب ، اهانت به مقام معظم رهبری ، تشویق به آتش زدن پرچم و مسجد و از این دست عمل های بی شرمانه.

اما این آتش زدن بانک و مسجد و پلیس انتظامی و پاسدار و بسیجی که در سال ۸۸ بود نه به عنوان هدف بلکه به عنوان ردگم کردن و فریب و هدف اصلی در پشت پرده بود.

نتیجه آن طرح دشمنان جمع کردن ۱۳ تا ۱۷ هزار کوموله و دموکرات از کردستانات ایران ، سوریه ، ترکیه و عراق بود که سنگین ترین آموزش های نظامی را به آنها تعلیم داده بودند. هدف جمع کردن اینها برای تصرف کردستان و سنندج ایران و هدف سرمایه گذاری بر روی داعش برای تجزیه سیستان و بلوچستان بود.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد : پیچیدگی کار آنجاست که بنابود با توزیع سلاح و رهبرای اغتشاش در کشور و فشار فضای مجازی اغتشاش به کلیه کشور کشیده و ذهن مسئولین نظام از کردستان و سیستان و بلوچستان خارج شود و مشغول سایر شهرها شوند و آنها از این فرصت جهت تجزیه این دواستان اقدام کنند. جرقه ای که بنابود شعله اغتشاشات را روشن نگه دارد اقدام کشته سازی توسط دشمنان بود.

و هدف از کشته سازی ها دو محور داشت. یکی تحریک احساسات جوانان جهت اغتشاش و دیگری این بود که نظام جهت برخورد مجبور به برخورد مسلحانه شود. مرحله بعد کشتن حدود ۵ میلیون ایرانی بود .

وی افزود: شهادت کلام بنده برخی شهرها از جمله گرگان است که آنها از مقابل به نیروهای مسلح تیر میزدند و از سمت ما هیچ شلیکی انجام نشد. خویشتن داری نظام مقابل آنها جهت تفکیک منافقین و سردسته ها از جوانانی بود که گول خورده بودند.

نوجوانان گناهی نداشتند بلکه مقصر نهادهای فرهنگی و تربیتی و خانواده ها بودند که از نسل جدید فاصله و آنها را با موجی از شبهات دشمنان رها کردند. هدف دشمن از پروژه کشف حجاب بهم ریختن بنیان خانواده در ایران بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.