1401-10-06 14:37
471
0
82734
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

صدای شکستن کاخ‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد/ ولایتمداری و بصیرت رمز اقتدار انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: صدای شکسته شدن کاخ‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد و ملت عزیز ایران و امت اسلامی از گردونه‌های پرپیچ و خم عبور خواهد کرد و در قله سعادت می‌ایستد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آئین تشییع پیکر شهید خوشنام ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: شاهد حضور شهدای عملیات کربلای پنج در استان گلستان و شهر گرگان هستیم شهدا مایه عزت و برکت برای جامعه هستند.

وی مهمترین پیام شهیدان را در ولایتمداری، بصیرت و ایستادگی در مقابل دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی پایان نیافته و همچنان ادامه دارد اما شیوه‌های آن تغییر کرده که باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان توضیح داد: همانطور که جوانان ما در دفاع مقدس به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت کردند اکنون هم لازم است همه گوش به فرمان باشیم تا استکبار را برای همیشه به زانو درآوریم.

سردار ملک شاهکوهی با تاکید بر اینکه دشمن در جریانات اخیر ناکام ماند، گفت: توطئه دشمن به خودش برمی‌گردد، انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده و بیدی نیست که از این بادها بلرزد.

وی ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی را رمز پیشرفت کشور خواند و افزود: شهدا در این روزهای حساس آمدند تا تلنگری باشند که راه را گم نکنیم، مقاومت را پیشه کرده و صبور باشیم چراکه پیروزی نزدیک است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: صدای شکسته شدن کاخ‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد و ملت عزیز ایران و امت اسلامی از گردونه‌های پرپیچ و خم عبور خواهد کرد و به قله سعادت می‌ایستد.
انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.