1401-10-03 07:50
546
0
82689
رییس اداره بهزیستی مینودشت:

مددجویان بهزیستی تسهیلات ساخت مسکن می‌گیرند

رییس اداره بهزیستی مینودشت گفت: به خانواده های دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در روستا 150میلیون تومان و در شهر 200میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش گلستان ما، محمد شایسته در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهارکرد: مهمترین اقدام و وظیفه بهزیستی تامین مسکن مقاوم و مناسب جهت مددجویان است.

وی ضمن تشکر از همکاری بنیاد مسکن مینودشت در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن افزود:همه مددکاران و مراکز مثبت زندگی و سی بی آر در ادامه شناسایی مددجویان واجد شرایط ساخت مسکن اهتمام لازم را داشته و از ظرفیت دهیاران، شوراها، بخشداران و شهرداران در خصوص صدور پروانه ساخت ساختمان بهرمند می شوند.

 پرداخت 100 میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان

رییس اداره بهزیستی شهرستان مینودشت اظهارکرد: در کنار تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی حداقل مبلغ 100 میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان پرداخت می کند.

شایسته خاطرنشان کرد: به خانواده های دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در روستا 150میلیون تومان و در شهر 200میلیون تومان پرداخت می شود.

سید قربانعلی میر مدیربنیاد مسکن مینودشت با تشکر از هم افزایی خوب بین ادارات در جهت تامین مسکن مددجویان و محرومان در شهرستان آمادگی خود را در جهت فراهم نمودن ساخت مسکن و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اعلام کرد.

وی گفت:تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر 200 میلیون تومان بصورت قرض الحسنه است که زمان بازپرداخت تسهیلات از زمان شروع پروژه به مدت 20 سال خواهد بود.

هفته آینده مددجویان فاقد مسکن دارای زمین جهت صدور پروانه به بخشداری ها و شهرداری معرفی ، تا صدور پروانه ساخت صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.